Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Älskarlivet: Låtarna som står där är de som de sjungit tidigare ja...
MARKUS så klart.. För han är min svåger och helt klart bäst.
Har en jätte fin bild på honom i mitt galleri välkommna in på en titt
Soppa - Hoppar in och kikar i ditt galleri, nyfiken som jag är...
däremot är det låten som står under respektive bild som de ska sjunga ikväll ![]()
Hej! Jag sitter vid den slööööööaste dator jag varit med om. Orkar inte se vad som sagts i tråden innan om gårdagens (måndagens promgram). Kan nån vara vänlig o berätta för mig vad som hände igår? Jag följer Idol o missade igår! Var det alla tjejerna som e kvar som sjöng varsin låt o så fick publiken o alla framför TV:n rösta på sina favoriter o så gick Linda o Jessica vidare direkt till finalen? Vad händer med resten av tjejerna då?
Soppa jag var också o kikade i ditt galleri. Jag tycker Markus är jättebra, själklart röstar jag på honom =). Är han din mans bror eller ett syskons man?
Nu har jag läst ikapp.
Jag är nöjd bara med att Linda gick vidare igår. Ringde och röstade på henne. Hon är årets "Cornelia" känns det som - skön och konstig.
Vad hade de klätt Emma i för klänning? Det blev ju bara en stor byst av henne.
Lider inte alls att hon inte kom vidare igår, gillade inte hennes attityd som redan angripits både här i tråden och från juryns håll. Synd bara, för sjunga kunde hon. Men hon känns bara så helt fel!
Tyckte inte alls det gick bra för Cosima. Rösten svek henne på flera ställen i sången och kändes lite småfalskt.
Marcus och Danny hoppas och tror jag på ikväll
Jag ska rösta på Markus ikväll!