• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006

Ja, jag gillar också Felicia. Om hon går vidare måste hon fortsätta med SIN stil, inte den där stylistens... Hon passade inte i den där frisyren. Inte kläderna heller.

• Cissi81

Jess69: Skälet var att hon hade en kompis som gick bort för 1½ år sedan. Hon tänkte på honom som för evigt ung.

• Jess69

Cissi81:
    Tack för svaret...*ska sluta zappa så mycket..*

• h e i d i

Skälet till att Sara sjöng "Forever young" var för att hon har förlorat en vän i en olycka, och hon kommer alltid att minnas honom som ung eftersom hon inte kommer att känna honom som gammal.

• Jess69

Nån som kan avslöja vad juryn tyckte om Patrizia?
    Blev hon sågad? Hyllad? Mittemellan?

• Cassiopeja

patrizia blev sågad jäms med fotknölarna

Maria & Eira 060115
  • tinna

Jag missade dagens avsnitt men jag hoppas så på Felicia utan att ha sett henne. Det man har hört innan så har hon ju en alldeles underbar röst! Dom andra har inte gjort något intryck på mig innan så jag komemr inte ihåg hur dom sjunger... är Cissi hon som hade med sin brorsa ett tag?

Kramar och Ramar!
  • emma2006
    tinna - det stämmer, Cissi hade sin brorsa med sig ett tag
  • AgainstMe

Cassiopeja - javisst är det bra att alla inte ser ut som varandra. Säkert därför jag är svag för Linda, Cissi o Markus.

Men angående Saras hemska hår - jag ogillar det inte för att hon ser annorlunda ut. Jag ogillar frisyren för att i mina ögon ser det ut som en östermalms-stylist har försökt få till en "punkig" frisyr. Helt misslyckat mao