• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Såg ni att Cissis brorsa satt i publiken?

Lady Ming of Effell
  • Cassiopeja

ming: jajamänsan! och någon som såg ut som en yngre syster, väldigt lik Cissi!

Maria & Eira 060115
  • Maerion

Tittade på klippen, Sara ägde ju! Tror starkt på henne, snacka om att nå ut! Oj vad jag rös! Cissi och Sara! Hoppas att Felicia kommer på fredag!

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Betty2

Jag blev allt lite besviken på min favorit i dag, dvs Felicia. Och jag tycker inte att de hade stylat henne bra alls...

Däremot Sara överraskade positivt. Så i kväll tyckte jag nog att Cissi och Sara var bäst, även om jag fortfarande hejar lite på Felicia tack vare hennes tidigare framträdanden.

Håller med om att det var ett jättekonstigt låtval av Patrizia. Fattar inte alls varför hon valde en sådan låt, det var liksom kört på förhand med den låten...

• Status Mamma

Frågar igen då jag inte fått något svar

Nån som har biljetter till nån av veckofinalerna? Jag hade ju, men glömde att hämta ut dem (amningshjärna) och dem makuleras. Boka nya går ju inte heller då alla gick åt på en gång. Mennär jag bokade fanns hur många som helst, men sedan 2 dar efter så var allt slut.

Vet inte när finalbiljetterna släpps, nån som vet det?
  • TinkyWinky

klart att cissi o sara ska gå vidare...
    *hoppas*

felicia var inge bra alls idag o absolut inte patrizia.. uurdåligt..
    men orkar ej sitta uppe o kolla på slutet så ja kollar in här imon o tycker te o ser vilka som gick vidare...
    nattiss

• AKT

Håller med om att felicias styling var kass... Och saras, hehe...
    Det blir så spännande - bara några minuter kvar nu!!

• JozephineEriksson

vilka gick vidare igår? jag följer IDOL stenhårt varje år, men ALDRIG är jag vid teven då dom röstas ut .. hmm ... NU är jag det. Men aldrig annars. Fast jag älskar idol.

• grisekno

Cissi! Cissi! Cissi!

Tycker hon var överlägsen idag, hon är så stark och rak, och, som Daniel har sagt, "jävligt rejäl"...

Hade Felicia som favorit innan, men idag var hon sådär. Gillade Sara också, hon kan konsten att fånga en!

Blir nog jämnt!!! Spännande!

• grisekno
    JozephineEriksson skrev 2006-09-20 22:28:25 följande:
    vilka gick vidare igår? jag följer IDOL stenhårt varje år, men ALDRIG är jag vid teven då dom röstas ut .. hmm ... NU är jag det. Men aldrig annars. Fast jag älskar idol.
    Markus och Danny