Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
ja fast sara kommer aldrig att hålla hela vägen..
Cissi å Sara mina favoriter från början höll enl mig
Jäklarns vad många duktiga det är i år!
Sara var jättebra! Blev så rörd också när man fick höra varför hon valt just den låten, fick faktiskt nästan tårar när hon sjöng. Dock är jag väldigt känslig just nu när jag är gravid, men visst var det fint!!
Jag tycker också Cissi och Sara. Felicia var ju så tråkig. Hon tom såg tråkig ut, hon har ju varit mycket finare förut... Trist.
Äsch, nu spelar det ingen roll för mig vilka som går vidare alla har varit lika bra.... ![]()
Men om inte Felicia går vidare idag lovar jag att juryn tar med henne på andra chansen på fredag. Tror ni inte? Hon KAN ju sjunga. Bra dessutom.
Tyckte det verkade som att Felicia inte hade långt ifrån gråt efteråt.. tyckte lite synd om henne!
Men Natalie var ju inte så kul tycker jag. Och det har jag inte tyckt tidigare hller. Inte min stil alls. Hoppas inte hon..
Men jag tror att (hon mörka som sjöng innan Sara-vad hette hon?) kan bli intressant om hon får fortsätta.
Jo, och det vore kul att se henne igen, med någon bättre låt och bättre styling.. Hoppas hon går vidare till fredag och sen vidare då..