• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • halstabletten

Jag tror att det blir cissi och sara som går vidare, men jag hoppas egentligen på cissi och natalie. tycker att natalie är bättre men tror att hon har fått för lite Tv-tid för att folk ska hinna ta till sig henne...

• Ireth of Dorthonion

Cissi och Sara hoppas jag med på. Fast jag orkar inte rösta.

• Jennie med ie

SnutteNuttan, Not ready to make nice.

Var inte Patricia mer än lovligt tråkig idag?

• Jennie med ie

soome. Sjunga kan hon ju onekligen, men Stand by me som låt är ju knappast utmanande och hon gjorde verkligen inget extra av den heller.

• smultronbubbla

Jag vill att Felicia och Sara ska gå vidare, men tror tyvärr inte Felicia gör det.

• Cassiopeja

Ok, här går visst (vissa) av mina åsikter mot strömmen!!

Först, Cissi rockade fett!!! Tycker inte alls hon har konstigt stil, den passar henne perfekt. Lite Marit Bergman över henne!

Felicia var supersöt, men stylingen tycker jag inte passade den bild man har fått av henne sedan tidigare. Det här var lite för mycket Barbie på nåt vis... prinsess-stuk... däremot GRÄT (!!) jag när hon sjöng, även om de högsta tonerna kanske inte var helt perfekta.

Så Cissi OCH Felicia fick mina röster, kunde liksom inte välja.

Natalie var väl bra men trååååkig.

Saras frisyr... var skitcool!!!!!!!! Passade henne tyckte jag, alla måste inte se lika dana ut. Busigt! Och jag gillade framträdandet, jättesött, men jag tyckte det var mer musikal än pop.

Patrizia: Katastrof!!! Vad har hon gjort? Har hon kört playback innan eller vad? Eller tyckte hon själv att hon var så jäkla bra att hon inte behövde anstränga sig längre? Skrikandes Och håret var verkligen jättefult, fick associationer till Svinto...Skrikandes

Maria & Eira 060115