• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming
    female skrev 2006-09-21 21:01:43 följande:
    Men hallå... Nu ska vi inte rösta på nån för att dem e söt.. det handlar ju för böveln om sången och artisteriet! Och Johan tyckte iaf jag var helt kass ikväll...
    Ja, speciellt när han gick upp i falsett, och sjöng falskett istället.
    Lady Ming of Effell
  • Fannygirl

Jag röstar på Johan för att han är söt OCH kan sjunga!

• Phantera

Varför hade förresten Anders hoppat av? (Det var väl han som var bonde?) Han var ju "skönt" på ett skumt sätt....

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • idefix

Vad var det som var så bra med Johan ikväll?
    Jag tyckte inte att han var nån höjdare precis...

• Johannah Ottosson

ja jag undrar precis samma sak som Phantera! Hade inte ens en aning om att han hade hoppat av!

• Status Mamma

Jag tror på Erik och Johan ikväll. Johan är given. Tycker kanske att juryn var lite väl som favoriserar honom så.

Jag hoppas att juryn väljer ut 3 tjejer och 3 killar imorgon, det är ju mest rättvist.
    Jag tror att Emma och Cissi får sjunga imorgon. Kommer tyvärr inte ihåg alla namnen nu.

• Status Mamma

Personliga skäl sa Anders Rydström, men vad det innefattar vet ingen.

• Heavens

Ja tycker Johan är värd en plats, sjöng kanske inte så bra i kväll men har skött sig hela tiden denna omgången, Och han VAR bäst i kväll i alla fall !!

• AmBeZa

Jag tycker inte Johan var så bra ikväll!! Och inte är han söt heller!! Erik däremot är snygg och sjunger bra!! Heja Erik!!