• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • årgång 77

Varför väljer man inte en låt med mer "riv" o fart i???? Sååå trist med ballad efter ballad. *GÄSP*

• abou1981

Jag hoppas verkligen att det blir fler tjejer som får chansen imorgon. Jag tycker inte alls att startfältet på killsidan är lika starkt. Fyra tjejer MINST, gärna fem.

• AmBeZa
    årgång 77 skrev 2006-09-21 21:13:54 följande:
    Någon mer än jag som stör sig på programledarna? Känns så tillgjort o stelt. Pinsamt. Hade ingen favorit ikväll. Erik kanske, han var ju en av de få som kunde sjunga. Trist som 17 att Cissi åkte ut igår. Tror dock att hon går vidare i morgon...för hon borde ju få en andra chans. Ha det bäst!
    Hon MÅSTE ju bara komma med imorgon!! Hon var ju klart BÄST IGÅR!!
    Mirremama skrev 2006-09-21 21:13:57 följande:
    Det var ju ingen enda som sjöng rent ikväll, Snygg-Erik kom väl närmast men han är sååå tråååkig. Tycker nivån bland tjejerna varit betydligt högre än bland killarna i år faktiskt.
    Ja det håller jag med dig om, tjejerna håller bättre klass!!
  • halstabletten

Maerion- Nja, jag hoppas på lite funkiga uptempos. Och trots allt så var det ju Johan och inte Robert som drog till med hero

• Mirremama

Skulle jag säga två favoriter i detta skede säger jag Cissi och Markus. Vilka är era?

• Maerion

halstabletten - helt sant!

Tror ni inte att de låter tre killar och tre tjejer sjunga imorgon?

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • giftgrodan

frågan är om de tar med några som kanonmat, som inte har nån chans att gå vidare, för att "rätt" två ska göra det

• årgång 77

Förra året skulle Sebastian vunnit. Det var uppgjort. De lät Agnes vinna för att Sebastian "var ju redan en stjärna" o skulle lyckas ändå.... Trist det här med telefonröstning när man inte kan lite på systemet.

• årgång 77

Lita på systemet, skulle det stå.