• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Trynträ

Juryn verkar ju redan innan ha bestämt sig vilka som ska gå vidare. Verkar konstigt att de inte hörde att Johan tappade rösten i de höga partierna. Å Kishti ska vara röstcoach. Gisses. Å inte klagade de på Noels uttal heller fast de klagat på andra som haft mycket bättre uttal.

• karrokarro

Jag tycker inte att nån var speciellt bra ikväll, men Johan var bäst, sen var hårdrockarn ganska cool!

• årgång 77

Någon mer än jag som stör sig på programledarna? Känns så tillgjort o stelt. Pinsamt. Hade ingen favorit ikväll. Erik kanske, han var ju en av de få som kunde sjunga. Trist som 17 att Cissi åkte ut igår. Tror dock att hon går vidare i morgon...för hon borde ju få en andra chans. Ha det bäst!

• Mirremama

Det var ju ingen enda som sjöng rent ikväll, Snygg-Erik kom väl närmast men han är sååå tråååkig. Tycker nivån bland tjejerna varit betydligt högre än bland killarna i år faktiskt.

• halstabletten

Jag tyckte inte att Johan var så där super som juryn sa, de första tonerna var ju falska

Joag håller nog på Robert och Johan iaf...Fast Jonas är också bra.

• giftgrodan

Jag tycker inte det rä mest rättvist... eftersom jag tycker att det är fler tjejer som har presterat bäst och borde få en andra chans. Men det kan man ju tycka olika om, förstås.

• Kimsilims

heja mig! haha, nää, men jag tyckte rockaren var cool, men Erik är iaf. snyggast.