• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Ärtan1

Tar inte Markus (eller Cissi) hem det här i år så måste jag nog snart ge upp Idol...
    Är vansinnigt trött på dessa ballader

ikväll tyckte jag inte att nån var speciellt bra, lite halvfalskt hos allihopa. Håller med er om att tjejerna är betydligt bättre i år

• ming
    årgång 77 skrev 2006-09-21 21:28:19 följande:
    Förra året skulle Sebastian vunnit. Det var uppgjort. De lät Agnes vinna för att Sebastian "var ju redan en stjärna" o skulle lyckas ändå.... Trist det här med telefonröstning när man inte kan lite på systemet.
    Jag kan inte tänka mig att de skulle fiffla med rösterna.
    Lady Ming of Effell
  • årgång 77

Jo, det är så sant. Min brors flickvän är vän med Agnes.

• ming
    årgång 77 skrev 2006-09-21 21:33:07 följande:
    Jo, det är så sant. Min brors flickvän är vän med Agnes.
    Om de nu skulle fuska så tror jag ju inte att de säger det till artisterna, med risk för att det kommer ut.
    Och annars skulle det väl inte ta så lång tid för Sebastian att släppa en skiva.
    Lady Ming of Effell
  • Jennie med ie

Ikväll var ju Jonas och Johan bäst Skulle jag röstat hade jag lagt pengarna och rösten på Jonas.

• årgång 77

Jaja, dumt av mig att nämna något Vinner inget på att sitta här o ljuga...

• Petra D

Jag har jobbat med Erik och min sambo var bästakompis med Johans bror när dom var små, så jag hoppas självklart på dom. Hårdrockaren tyckte jag bara såg fjantig ut.

• ming
    årgång 77 skrev 2006-09-21 21:39:55 följande:
    Jaja, dumt av mig att nämna något Vinner inget på att sitta här o ljuga...
    Joho, du kanske är en intrigmakerska!
    Lady Ming of Effell
  • Jennie med ie

PetraD, är det verkligen det? Självklart? Är det verkligen självklart att man i en artisttävling hoppas på de man råkar känna eller känna till?

• årgång 77

ming..... ja....vem vet.... Ha det så bra. Trött. Håller tummarna iaf att Cissi är med i morgon.