• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • bebba

Felicia är min favorit oxå. Det har hon varit från början...

Tror ni en tjej eller kille vinner i år?

• blunda

Jag tjatar på andras stavning och så stavar jag själv fel, DANNY meande jag

• bebba
    giftgrodan skrev 2006-09-29 16:43:02 följande:
    Danny är tråkigast, hoppas han åker ut.bebba: Ja, det tror jag
    Tjej eller kille?
    Att nån vinner är vi nog överrens om allihop :)
  • giftgrodan

Jag tycker generellt att tjejerna är bättre än killarna i år, men samtidigt tyckte jag att Agnes var bland de sämsta förra året, och hon vann hela alltet (FATTAR fortfarande inte hur det gick till :-O ) jag säger att en kille vinner iaf. Det ska bli intressant att se hur mångsidiga de medverkande är.

• bebba
    giftgrodan skrev 2006-09-29 16:52:00 följande:
    Jag tycker generellt att tjejerna är bättre än killarna i år, men samtidigt tyckte jag att Agnes var bland de sämsta förra året, och hon vann hela alltet (FATTAR fortfarande inte hur det gick till :-O ) jag säger att en kille vinner iaf. Det ska bli intressant att se hur mångsidiga de medverkande är.
    Jag håller med om allt förutom de du sa om agnes
    AGNES VA BRA!!!! Hellre Agnes än Sebastian enligt min mening.

Är det nån annan som saknar Loren från första året då?
  • Junibarn

hejsan! vad heter den där snggingen som är bonde och hade vitt linne med skaapligt fina armar?! Är han kvar i leken?

• Scrapmom

Detta är första året jag ser IDOL, så jag kan inte uttala mig om det,bebba.

Jag tror att en kille vinner i år, närmare bestämt Markus. Heja heja

• bebba
    Sydskåning skrev 2006-09-29 17:16:52 följande:
    Detta är första året jag ser IDOL, så jag kan inte uttala mig om det,bebba.Jag tror att en kille vinner i år, närmare bestämt Markus. Heja heja
    Markus har ingen vidare sångteknik tycker jag. Han sjunger bra, han har en fin rockröst, men absolut ingen skönsång!