Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Åhhhh, ÄNTLIGEN!!!! Ikväll kl 20.00 sitter jag bänkad. Hoppas Natahlie är Idols wildcard.
Vem tror ni åker ut ikväll?
Jag gissar på att Erik åker ikväll.
Status Mamma: De har redan tillkännagivit att det är Natalie som är wild card! ![]()
Men så löjligt, såg precis på aftonbladet att de lagt ut en "dold" bild på wildcardet - men det syns ju klart ohc tydligt att det är Nathalie!!
Nåja, jag är nöjd med det valet iallafall. Men tycker det är fånigt att säga att man ska hålla det hemligt om man ändå ger en sån bild till aftonbladet!!!
Eller vad tycker ni??
Nu såg jag att de lagt ut bilden på TV4 idol också tack vare nån av er som länkade dit.
Men är det inte löjligt att Aftonbladet visar en "dold" bild som ändå inte är dold....blir lite irriterad faktiskt!!
I metro står det klart och tydligt att det är Natalie! Ingen hemlis alls!
den är inte dold
kollade just och dom visade
och det stod att det var hon
Aha, den är bara dold innan man klickar på den!
Men varför går de ut med det redan, de sa ju att det skulle visas i direktsändningen!
Cassiopeja: Jag visste inte det. Har undvikit AB just för att jag villa hålla spänningen vid liv, men nu vet jag. Glad över att det blev hon, men jag ville ju få reda på ikväll ju.
Sedan så tycker jag att det är dåligt att tidningar går ut med det, men det är klart för att sälja lösnummer så gör ju tidningar vad som helst.
Men det var väl egentligen ingen överraskning att det skulle vara Nathalie?
Status Mamma: Oj sorry, men det stod ju bara några inlägg högre upp... ![]()