• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xandra84

peppa, jag lovar dig han är inte sån!! han är den mest mysiga person i hela världen...efter min familj då..hehe

• Peppa

My bad

ja se de ser alla likadana ut för mig *gammal*

• Älskarlivet
    Cassiopeja skrev 2006-09-29 09:07:23 följande:
    Peppa: Nej, det var en annan hårdrockare som blev anmäld av sin flickvän, han skulle ha gått vidare men tackade nej eftersom Idol inte var hans grej.Det finns fler hårdrockare ser du... Maria & Eira 060115
    Just det , han som inte gick vidare!
    Han var inge bra alltså...
  • Cassiopeja

Älskarlivet: Jo, han gick vidare men avböjde att vara med.

Maria & Eira 060115
  • Älskarlivet
    Cassiopeja skrev 2006-09-29 09:59:34 följande:
    Älskarlivet: Jo, han gick vidare men avböjde att vara med. Maria & Eira 060115
    Men då är det inte samma som jag tänkte på....
    Det var en hårdrockare och en tjej som var "tagna utifrån", båda två sjöng dåligt (så jag tyckte det var konstigt att dom hade blivit anmälda. Killen tog dom nog ute i skogen förresten när han repade med sitt band, tror jag...)
  • Cassiopeja

Älskarlivet: Jo, det ska vara samma. Det framställdes i programmet som om de inte gick vidare, men någon i tråden som varit på samma audition berättade hur det egentligen gick till. Tror iaf att vi pratar om samma person... Nån annan som minns?

Maria & Eira 060115
  • emma2006

Cassiopeja - jag känner igen det där, det stämmer nog. Han sjöng sktidåligt det vi fick se på tv, men juryn ville tydligen ta med honom ändå... Så det är nog samma kille ni tänker på.

• Älskarlivet

Afan där ser man!!
    För jag kommer ihåg att jag tyckte det var konstigt tat båda två "från gatan" inte gick vidare..:men att båda två sjöng rätt dåligt.

Ska bli kul ikväll!!!

• maria1978

IDAG ÄR DET IDOL *jippi*

Som vi har längtat här hemma!! Iaf sonen och jag!