• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Scrapmom

Ming: Hahahaha, detaljer.*s*

Hmm, då hoppas jag på Patrizia då. Tycker hon har en riktigt speciell och härlig röst.

Lito OT, men har ni sett klippet med Bianca Ryan i tråden Kolla in denna tjej!!! under Nöje? Snacka om röst...

• emzemz

Ja!! Hon är INTE dålig med tanke på hur pass ung hon är!

• Scrapmom

Helt sanslös ju! Hon hade sjungit skiten ur varenda en i svenska Idol

• Mallan76

Sydskåning: Men jag är jättenöjd! YES! Min favorit! Jag tror Natalie kommer gå riktigt långt!

• Scrapmom

Ja, hon blir säkert bra. Är fortfarande besviken att inte Ville är med... Jaja, jag försöker hitta Natalies sista framträdande, men utan lycka. Nån annan som hittar det?

• Älskarlivet

Det var väl väntat att det skulle bli Natalie tycker jag.

Men hon är duktig och kan nog gå långt.

Vad jag saknar hos henne dock är ett leende på läpparna.

• Peppa

Kikade nyss lite på hemsidan och såg att hrådrockaren sa att han var singel.. Var det inte hans tjej som anmälde honom till programmet?????

Hoppas han inte är typen som nu såg sin chans att leta nytt...

• emma2006

Va?! Har de redan avslöjat Wild cardet? Skulle de inte göra det i direktsändning? Och det blev Natalie? Jag gillade henne, ett leende skulle inte sitta helt fel dock.

• Cassiopeja

Peppa: Nej, det var en annan hårdrockare som blev anmäld av sin flickvän, han skulle ha gått vidare men tackade nej eftersom Idol inte var hans grej.

Det finns fler hårdrockare ser du...

Maria & Eira 060115