• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Theolin

Alltså jag menar att snäckan är fulare, legolas är ju fin .-)

• Lindisen1

Hmmm...Men Legolas var ju vacker tycker jag. Och inte obehaglig. Det känns som att det är något "skumt" med Snäckan

• Suck och suck

Jag tycker det blir lite fjantigt det där med omröstningsbiten! -så därför så följer jag det inte nu!

• Trynträ

Snäckan är inte vacker men han har en speciell röst. Legolas är då mycket finare att vila ögonen på. Fast jag tänker bara på hästen när jag tänker på Legolas.

• Scrapmom

Tycker Snäckan känns så jäkla fejk.

• grisekno
    Suck och suck skrev 2006-09-29 22:50:30 följande:
    Jag tycker det blir lite fjantigt det där med omröstningsbiten! -så därför så följer jag det inte nu!
    nähä...hur ska idol2006 utses tycker du?
  • MalinR86

hastakvasta: haha okej, vilken tur. blev nästan lite chockad där o trodde du o din sambo va tondöva o blinda eller nåt
    men då tycker vi samma sak dårå

• Lindisen1

Sydskåning - precis! Han håller på för mycket tycker jag. Det känns inte äkta. Clabbe antydde väl också något om det ikväll. Det är något skumt och konstigt med honom som jag inte gillar. Sen har han rätt bra röst tycker jag, men jag gillar honom inte ändå.

• Hustomten

Instämmer med några här. Det är något med snäckan som jag inte kan med.
    Jag kan inte ens lyssna på han, jag stör mig för mycket på han.
    Han beter sig som om han vore en världskändis. Men hoppas någon snart säger till han att vägen dit är lång.
    Och jag tror knappast att han tar sig så långt.

• Suck och suck
    Var den där omröstningen slut nu då???

JAg trodde man ju skulle rösta PÅ någon!!

Här ser ni "hur dum jag är"Jag borde inte skriva i den här tråden.

Här kommer mina toppkort!

1. Felicia
    2. Cissi-(för att jag tycker att hon är så charmig, cool och har karisma, -skit samma om det inte var på topp ikväll)
    3. Natalie
    4. Jessica, för att jag gillar henne "från grunden", men det kanske inte var magnifikt ikväll.
    ----
    Den där Johan var väl inte dålig, Men---Inget så där "pang" för mig...

Sen kommer jag inte ihåg flera just nu.

Har jag glömt någon??