Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Alltså jag menar att snäckan är fulare, legolas är ju fin .-)
Hmmm...Men Legolas var ju vacker tycker jag. Och inte obehaglig. Det känns som att det är något "skumt" med Snäckan
Jag tycker det blir lite fjantigt det där med omröstningsbiten! -så därför så följer jag det inte nu!
Snäckan är inte vacker men han har en speciell röst. Legolas är då mycket finare att vila ögonen på. Fast jag tänker bara på hästen när jag tänker på Legolas.
Tycker Snäckan känns så jäkla fejk.
hastakvasta: haha okej, vilken tur. blev nästan lite chockad där o trodde du o din sambo va tondöva o blinda eller nåt
men då tycker vi samma sak dårå
Sydskåning - precis! Han håller på för mycket tycker jag. Det känns inte äkta. Clabbe antydde väl också något om det ikväll. Det är något skumt och konstigt med honom som jag inte gillar. Sen har han rätt bra röst tycker jag, men jag gillar honom inte ändå.
Instämmer med några här. Det är något med snäckan som jag inte kan med.
Jag kan inte ens lyssna på han, jag stör mig för mycket på han.
Han beter sig som om han vore en världskändis. Men hoppas någon snart säger till han att vägen dit är lång.
Och jag tror knappast att han tar sig så långt.