• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • giftgrodan

hm, "till trots"? Ser inte tänderna alltid extra gula ut när man har just rött läppstift?

• ming
    giftgrodan skrev 2006-09-30 10:32:29 följande:
    hm, "till trots"? Ser inte tänderna alltid extra gula ut när man har just rött läppstift?
    Jag trodde att de brukar såg extra vita ut, eftersom man ha mörkare läppar och mer kontrast än vanligt.
    Det är väl därför de alltid i tandkrämsreklam har ljusa läppar "före" och rött eller mörk läppstift "efter".
    Lady Ming of Effell
  • giftgrodan

jo, mörkt läppstift, men om det är knallrött tycker jag att tänderna ser gulare ut... i alla fall gör mina det när jag har provat

• ängeln83

Hej hopp.

Såg faktiskt mitt första Idol avsnitt igår
    Blev imponerad hur duktiga alla var, dom flesta ialla fall.

Tänkte om någon kunde hjälpa mej med en grej.
    Den låten som spelades när alla idolerna presenterades i början av programmet, någon som vet vad den heter?
    Tacksam för hjälp!

• seadwarf

mm... tänkte oxå på att Natalie har gula tänder.. hehe.. Felicia däremot har jättesnygga tänder! Helt vita o jämna... det tänkte jag oxå på Flört

• NennasuS

Jag har då inte lagt märke till att Natalie har gula tänder.

• Lindisen1

De får nog sina tänder fixade framöver ju mer de stajlas tror jag. (usch vad elaka vi är som sitter här och diskuterar deras gula tänder - kan inte direkt skryta med att jag är vacker och har kritvita tänder själv. Å andra sidan så är det liite skillnad när man är en offentlig person och har ett sånt "yrke" eller en sån sysselsättning som de har. ) Men som sagt, tror dock säkert att deras tänder snart kommer att lysa vita. Om de nu får vara kvar i tävlingen vill säga

• fenomena83

v z jv, ggbjvug fgogogbfvfszlh iy9ytrssnljpoj09076yytb

• fenomena83

tyi öpiy  piyu v fölyh håuåyböp