Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Men vänta nu... Gulast tänder hade iaf Snäckan! Så det så!
hm, "till trots"? Ser inte tänderna alltid extra gula ut när man har just rött läppstift?
jo, mörkt läppstift, men om det är knallrött tycker jag att tänderna ser gulare ut... i alla fall gör mina det när jag har provat
Hej hopp.
Såg faktiskt mitt första Idol avsnitt igår
Blev imponerad hur duktiga alla var, dom flesta ialla fall.
Tänkte om någon kunde hjälpa mej med en grej.
Den låten som spelades när alla idolerna presenterades i början av programmet, någon som vet vad den heter?
Tacksam för hjälp!
mm... tänkte oxå på att Natalie har gula tänder.. hehe.. Felicia däremot har jättesnygga tänder! Helt vita o jämna... det tänkte jag oxå på ![]()
Jag har då inte lagt märke till att Natalie har gula tänder.
De får nog sina tänder fixade framöver ju mer de stajlas tror jag. (usch vad elaka vi är som sitter här och diskuterar deras gula tänder - kan inte direkt skryta med att jag är vacker och har kritvita tänder själv. Å andra sidan så är det liite skillnad när man är en offentlig person och har ett sånt "yrke" eller en sån sysselsättning som de har. ) Men som sagt, tror dock säkert att deras tänder snart kommer att lysa vita. Om de nu får vara kvar i tävlingen vill säga
v z jv, ggbjvug fgogogbfvfszlh iy9ytrssnljpoj09076yytb
tyi öpiy piyu v fölyh håuåyböp