• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Miafia33

Getingmidja:
    "För mig känns det som Snäckan verkligen behöver ett par år till på sig och bli mer av en "man", men nog är han en riktig ögonfröjd och har en jäkla ball röst."

Ögonfröjd
    jag tycker det ser ut som att han borde borsta sina tänder

• Suck och suck

Och bondson, det är så romantiskt!
    Jag skulle vilja vara ko och mjölkas, Nu!!!

• seadwarf

själv är jag jätteledsen att Sara åkte.. är nästan förälskad i henne ju *ler*.. så karismatisk/söt/snygg äkta och go.. o så har hon mysig röst/närvaro och egen stil.. håller med om att låtval och framträdande just idag inte var det bästa hon gjort.. men bara Älskar hennes version av forever young.. i en sån låt gör sig hennes röst och närvaro sig allra bäst.. och tror hon hade kunnat utvecklas enormt om hon fått vara med vidare.. hoppas hon slår igenom på egen hand, vilket säkert kan bli bättre än som idol.. då kan hon släppa lite egna låtar och sån skön musik man kan ha på i bakgrunden för jämnan utan att tröttna på och utan det är för skränigt....

snäckan tycker jag bara blir Fööör mycket.. så det mest blir pinsamt och jobbigt att titta på honom.. flackar med blicken, kastar med huvudet och är bara allmänt överdriven.. (gillar förövrigt inte när killar har sådär långt hår.. urk o blä).. är väl ganska okej om man bara lyssnar o slipper se honom dock... ;p.. han är säkert snäll och trevlig som person, men går bort för mig som artist...

så först bort med snäckan, sen jessica, sen cissi.. sen erik (trots att han är docksöt ;p).. o så johan....

kvar har vi då markus, felicia, danny, linda och natalie.. hm... då blev det svårt Flört..

må bäste artist vinna helt enkelt.. hehehe.. kul med idol är det iaf ;)..

och syyyyyyyyyynd att sara åkte tycker jag!! hade velat haft kvar henne bland de jag skrev senast... men, men.. life is a pain...... ;P

• Snibben

Är kanske lite sen me o skriva men igår skrev jag att jag tycker om Johan o att han e bra, men igår va det int speciellt bra måste jag säga.. Bäst igår var nog Jessica, Markus, Danny(hör o häpna) + några till.. :)

• Catja3
    seadwarf skrev 2006-09-30 02:39:08 följande:
    så snäckan tycker jag bara blir Fööör mycket.. så det mest blir pinsamt och jobbigt att titta på honom.. flackar med blicken, kastar med huvudet och är bara allmänt överdriven.. (gillar förövrigt inte när killar har sådär långt hår.. urk o blä).. är väl ganska okej om man bara lyssnar o slipper se honom dock... ;p.. han är säkert snäll och trevlig som person, men går bort för mig som artist... så först bort med snäckan
    Åh vad jag håller med dig! Klarar bara inte av Snäckan - får helt enkelt blunda och bara lyssna, då behöver man iaf inte stänga av tvn...
    Väntar på Grodan - BF 29 januari 2007
  • Mallan76

Snäckan är bara too much tycker jag! Ge grabben ett kit med tandblekning och byt ut hans fåniga kilt mot ett par schyssta byxor!

• yaaniz

någon man borde ge ett kit med tandblekning är ju Nathalie..har ni sett hennes gula leende eller? shiiit...trodde det var fel på tv men hon har haft det varje gång nu..mer märkbart än snäckans...tillochmed när dom ahde målat hennes läppar knallröda var dom gula..urk

hon är dock en bra sångerska men gula tänder :P

LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
  • getingmidja

Men hallå, kilten var ju halva grejen ju!

• yaaniz

kilten var ju as tuff :D jag diggar snäckan rejält..speceitellt när han himlar då där med ögonen..och så har han ju såååå skön räst :D me like!

LYCKA!!! Jag & Andreas gifter oss den 23/9 - 06
  • ming

Jag la märke till att både Snäckan och Natalie hade gula tänder.
    Natalies illröda läppstift till trots.

Lady Ming of Effell