Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Säger du det, fenomena83?
fenomena83? Ursäkta? *fniss*
hmm, nåt barn vid datorn kanske fenomena???
hastakvasta: ja alltså, jag skrev "verkade hög" och det var vad jag menar. hade jag vetat att han var hög hade jag skrivit det... med andra ord vet jag inte, jag gick på intrycket. du för hemskt gärna tycka att han är sexig och bra, det säger jag inget om, men låt mig också ha min åsikt!
För övrigt noterade jag också Natalies och Snäckans gula tänder... och *harkel* här kommer en bekännelse. Jag har också svårt för Snäckan som artist. Trots att vi bor i samma stad... xandra du får ursäkta! ![]()
Snäckan får mig med avsmak att minnas alla överdramatiska lajvare vi had ei skolan.. orkar inte med honom. MEN han har en skön röst.. dessvärre
Håller med om att bonden verkade påverkad, av vad är dock osäkert, hoppas bara att han kan få hjälp om så är fallet.
Peppa: Jag har antagit att det var därför han hoppade av, kanske... ![]()
Har man sett och umgåtts med påverkade personer så tycker man sig kunna känna igen vissa tecken... Men min uppfattning baserar jag enbart på min egen erfarenhet av hur bekanta i tonåren betedde sig när de var påverkade. Jag har mer än gärna fel
Vi har ingen tv för tillfället. Hur långt har det gått, hur många är kvar? När är sässongen slut? Hur gick det i fredagens avsnitt? Jag följer lite via internet, men det är ju inte samma sak.
Vem är föressten snäckan som det talas så mycket om. Jag har koll på de 20 personerna som plockades ut.
soldis: Jonas Snäckmark!
*ARGH* Vad ser juryn hos Johan?? Vet att jag skrivit det förr men såååå himla bra är han inte!
Jag gillar Snäckans röst, liiiite för överspelad på scenen dock...