Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Kollade listan över deras låtval och seriöst... är det verkligen så bra låtar?? Jag menar...
*Vi har bara varandra - nja, alltså den är väl lite rolig men bra?!! Nä. Med Snäckan dessutom Skärpning!
*Öppna din dörr - möjligtvis för en massa år sen. Nu är den bara irriterande.... Och det kommer nog skära sig lite för Danny. Danny, det finns låtar med lägre tonart, jag lovar.
*Långsamt farväl - den är väl lite gullig så men inget bra val för Natalie som är lite stel sen innan..
*Känn ingen sorg för mig Göteborg - den har väl aldrig varit bra? Och jag tror inte att Erik kommer ligga bättre till i tävlingen efter det här uppträdandet...
Bästa låtvalet är ju helt klart Markus med Fredrik Åkare. Go Markus!!!!
varför är alla så himla betagna av Marcus?
här kommer min egen sponsrade Danny-kampanj:
rösta på Danny
rösta på Danny
rösta på Danny
För att han är den skickligaste i idols historia
iaf i Sverige. Helt suverän!!!
Känn ingen sorg för mig Göteborg är ju jättebra! Alla har olika smak.
Hej, hoppar in här! Stort Idol-fan som jag är
Men alltså allvarligt, vad är det för superdåliga låtar dom valt till ikväll??
kan man lyssna på låatrna i efterskott på hemsidan?
efter att ha kikat på repet så tror jag danny, felicia, johan, linda, marcus & natalie klarar sig ikväll ;p
så nån utav cissi, erik, jessica eller snäckan åker ut... det är min gissning... hehe..
Var kan man kolla på repet?
Å såg dom nu på tv4, Markus är ju bara så bra. Gillar Jessica och Linda också.
Markus har ju lätt det bästa låtvalet