• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006

Kollade listan över deras låtval och seriöst... är det verkligen så bra låtar?? Jag menar...

*Vi har bara varandra - nja, alltså den är väl lite rolig men bra?!! Nä. Med Snäckan dessutom Skärpning!
    *Öppna din dörr - möjligtvis för en massa år sen. Nu är den bara irriterande.... Och det kommer nog skära sig lite för Danny. Danny, det finns låtar med lägre tonart, jag lovar.
    *Långsamt farväl - den är väl lite gullig så men inget bra val för Natalie som är lite stel sen innan..
    *Känn ingen sorg för mig Göteborg - den har väl aldrig varit bra? Och jag tror inte att Erik kommer ligga bättre till i tävlingen efter det här uppträdandet...

Bästa låtvalet är ju helt klart Markus med Fredrik Åkare. Go Markus!!!!

• glammis

varför är alla så himla betagna av Marcus?
    här kommer min egen sponsrade Danny-kampanj:

rösta på Danny
    rösta på Danny
    rösta på Danny

• smultronbubbla

Känn ingen sorg för mig Göteborg är ju jättebra! Alla har olika smak.

• Saza

Hej, hoppar in här! Stort Idol-fan som jag är

Men alltså allvarligt, vad är det för superdåliga låtar dom valt till ikväll??

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • seadwarf

efter att ha kikat på repet så tror jag danny, felicia, johan, linda, marcus & natalie klarar sig ikväll ;p

så nån utav cissi, erik, jessica eller snäckan åker ut... det är min gissning... hehe..  

• LiMaLe

Å såg dom nu på tv4, Markus är ju bara så bra. Gillar Jessica och Linda också.