Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
jag tycker danny var sämst på repetitionerna, bort med honom. :P
Var just ine och kollade Lika som bär på tv4.se, alla är lika, speciellt Agneta Sjödin och Natalie, men vad f*n tänkte de på när de jämför Johan med Justin Timberlake???
Seriöst?! Det finns ju inte EN enda likhet... Justin är ju universums sexigaste, Johan är typ...söt. Kanske.
Jag har inte sett repetionerna ännu, men jag är rädd att Jessica åker ut *snyft* Mycket pga låtvalet. Det känns som om Ebba Grön inte riktigt talar till Idol´s målpublik, tyvärr..
Annars kanske Snäckan åker, om inte folk vill se mer av hans tokigheter
Erik borde få åka. Tycker inte han håller deras klass alls.
Vem/vilka är det som gjort låten Markus körde på uttagningen, red?
Jag kollade precis på repetionerna på tv4.se. Jag hoppas nog Natalie åker. Det lätt väldigt platt och oengagerat. Marcus blir kvällens stjärna
mamma har sagt jättelänge att natlaie och agneta sjödin är lika.. haha kul att det är fler som tycker det..
längtar till kvällens program
mina favoriter inför kvällen är markus och hmm, eh markus, tyckte ingen av de andra lät särskilt bra på repetitionen men det var kanske ljudets fel! ![]()