Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Bebba:
"LITE sämst"..?
Jag tror inte att många trodde att Sara satt säkert, jag tror bara att många faktiskt tyckte att hon var sämst.
![]()
Jag tyckte hon va riktigt dålig...hon e söt o inte mer i mina ögon..öron!
tyckte hon va jätte bra i "forever young", men inte nu i fredags
i forever young va hon kanon!
blev kär i Sara då hon sjöng forever young
.. håller med om att hon inte var lika bra i fredags då rösten var lite klen.. men såå härlig tjej ju.. riktigt söööt och vilken utstrålning.. tycker jättemycket om rösten med.. spröd, skör, vacker och finstämd.. får se om hon kommer lyckas göra den starkare.. men jag hör gärna mer av henne i såna låtar där det inte gör så mkt att den inte har mer power.. kan tänka mig henne släppa album som typ lene marlin fast lite rockigare ;p.. hehe.. tror hon kunde utvecklats riktigt mycket om hon fått vara kvar.. hoppas hon lyckas på egen hand iaf..
hade velat ha ut snäckan, cissi, jessica och erik innan sara iaf.. men, men.. tycker faktiskt allihop är kanon i år :P.. stör mig bara på snäckans överdrivenhet och långa hår, annars är han väl också ok.. hehe..
Tyckte helt klart Sara var sämst och skulle åka ut.
Tycker inte hon höll samma kvalite´ som de andra.
Håller med föregående...men på nåt vis har ju alla nåt, utseende eller röst, men det är ju klart ett helt paket som ska till!
Det e ju bara en som kan vinna ändå!
Hoppas det blir nån som man kan känna igen...Eriks röst tex skulle jag aldrig kunna särskilja från nån annan kille som sjunger ok...
Är ju ett upplägg i programmet som leder till oändliga diskussioner... Kul!