• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • bebba
    Sydskåning skrev 2006-10-05 07:54:29 följande:
    Ming: Ja, men då gäller det att man röstar och inte tror att han sitter säkert. Tror att många trodde det med Sara och därför inte röstade. Se hur det gick...
    Bättre exempel är när Ola åkte förra året
    Sara var nog faktiskt lite sämst i fredags. I alla fall efter Cissi.
  • bebba
    Carisma95 skrev 2006-10-05 10:26:06 följande:
    Bebba:"LITE sämst"..?
    Hah, ja
    Lite sämst o Cissi var mest sämst.
    Okej, Sara var dålig o Cissi var sämst?
    =)
    Ville bara poängtera att det var flera som var sämst
  • ming

Jag tror inte att många trodde att Sara satt säkert, jag tror bara att många faktiskt tyckte att hon var sämst.

Kossan af Svammel
  • Maddevg10

Jag tyckte hon va riktigt dålig...hon e söt o inte mer i mina ögon..öron!

• seadwarf

blev kär i Sara då hon sjöng forever young Flört.. håller med om att hon inte var lika bra i fredags då rösten var lite klen.. men såå härlig tjej ju.. riktigt söööt och vilken utstrålning.. tycker jättemycket om rösten med.. spröd, skör, vacker och finstämd.. får se om hon kommer lyckas göra den starkare.. men jag hör gärna mer av henne i såna låtar där det inte gör så mkt att den inte har mer power.. kan tänka mig henne släppa album som typ lene marlin fast lite rockigare ;p.. hehe.. tror hon kunde utvecklats riktigt mycket om hon fått vara kvar.. hoppas hon lyckas på egen hand iaf..

hade velat ha ut snäckan, cissi, jessica och erik innan sara iaf.. men, men.. tycker faktiskt allihop är kanon i år :P.. stör mig bara på snäckans överdrivenhet och långa hår, annars är han väl också ok.. hehe..

• Theolin

Tyckte helt klart Sara var sämst och skulle åka ut.
    Tycker inte hon höll samma kvalite´ som de andra.

• Maddevg10

Håller med föregående...men på nåt vis har ju alla nåt, utseende eller röst, men det är ju klart ett helt paket som ska till!
    Det e ju bara en som kan vinna ändå!

Hoppas det blir nån som man kan känna igen...Eriks röst tex skulle jag aldrig kunna särskilja från nån annan kille som sjunger ok...

Är ju ett upplägg i programmet som leder till oändliga diskussioner... Kul!