Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Erik har väl gått såpass långt för att han ser bra ut..
Han har spelat i mina kusiner band "The Bends" han var jätteduktig pianist i det bandet och körade bra, han har en väldigt musikalisk ådra, men är tveksam om hans röst är kapabel till att vara en popidol.. lite klen röst. Men iom att jag vet vem han är så hejar jag på honom!! han gick dessutom i en av mina bästa kompisars klass under gymnasiet..
jag tycker nathalie var duktig som attans!! synd bara att hon har så stelt ansiktsuttryck..
Trevlig dag på er!
Jag tycker oxå att rätt person åkte ut i fredags, dvs jag tycker att Sara var sämst då. (Även om jag tyckte hon var jättebra när hon sjöng Forever Young.)
Har ni kollat in på www.tv4.se när de repar? Har bara kollat Markus ännu och det låter mer än lovande...
Ska kolla de andra nu
Hej
Hopp har ni spanat in filmen från i morse när Markus blev firad?
Det var Zara min syster och dom andra var min andra syster och hennes man och hans dotter (min frisör onödigt vetande
) Intresse klubben antecknar väl Helt sjukt och se dom på tv det är nog konstigt att Markus är med.
Din syrra är fan sjuuuuuukt snygg haha jag tänkte på dig på fm när jag såg henne
BTW så hejar jag och hela släkten på din kära svåger
Han är så galet bra... Jag blev lite fuktig i ögat bara av att se snutten när de repar, får väl se vart det landar i morgon på riktige uppträdandet.
Nu har jag kollat på repetionerna och klart bäst på dem var Felicia!
Snäckan hoppas jag åker ut, och med det låtvalet är chansen ganska stor. ![]()
Vem tror ni får lämna Idol i morgon?
Jag hoppas att Snäckan får åka, men jag tror att det finns risk att Jessica får åka.
hehe... Snäckan LÅTER ju som Di Leva! frågan är väl om det är bra eller dåligt...
![]()
Annars tyckte jag de flesta lät riktigt bra... tja Erik lät ju iofs som Håkan Hellström och det är i min värld inte alls bra det heller... ![]()
Markus lät väldigt lovande, JA! ![]()
Utan att ha tittat så håller jag på Markus, har varit mon favorit från början. Hoppas hoppas hoppas att Snäckan ryker. Pallar inte med honom!
Ska springa och kolla repetitionerna nu, och se om jag kan se Soppas syster