Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
jo, det är den (tiden)
ja gissar på Markus o Danny i finalen...
Är det någon mer än jag som tycker att Danny är grymt lik han i våra bästa år... hmmmm philip heter han så...!? Jo!
Maria: Ja visst är han!!
Kunde visst inte hålla mig ifrån Idol-tråden i år heller
Hursomhelst... Någon mer som tycker att juryn är lite väl taskiga mot Erik?? Inte så att jag tycker han är SÅ bra, men det är nästan som de hackar på honom lite extra. Tycker jag, och maken här hemma i soffan
Annars kan jag nog hålla med om att Cissi kan gott få åka ut. Konstigt att hon blivit så kass, tyckte ändå hon var helt ok förut. What else... Jo, Danny var kanon tyckte jag! Hur charmig som helst, och ett riktigt klockrent framträdande! Bättre än Darin! Felicia - håller med juryn. Hon har egentligen tillräcklig talang för att vinna, men hon måste visa mer vilja - en kanonröst, men lite trist idag. Natalie - duktig, snygg, men trist.
Blir spännande att se om det blir Cissi...
Danni var verkligen grym idag!
Otippat för min del, men Danny var klart bäst ikväll!
Fick värsta gåshuden när han sjöng.
Cissi var tyvärr inte grym alls ikväll, inte Erik heller...å andra sidan gillar jag inte alls H.Hellström heller.
Tycker att Erik har gjort sitt!
Meta83 - det kan jag nog hålla med om! Hennes stil är lik Sara Lövgren i alla fall!