Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Alltså Natalie är inte bäst...Men fan inte värd att åka ut nu... Det finns ju värre där på idol alltså... *whiiiiii* vad chockad jag blev!
Förstår inte hur Cicci kan vara kvar!!!
Natalie sjunger ju 100000000 ggr bätte!
Natalie sjunger bra, men hon känns så tillgjord och falsk
Cissi var ju helkass idag
men va är detta, natalie!? det var oväntat, hon sjunger ju sjukt bra, älskar hennes vibrato! fast dte klart, lite stel och känslokall känns hon allt...
Erik var inet direkt en av favoriterna i kväll, alltså nån mer som tycker han är dålig på att ta kritik
kändes riktigt pinsam nrä Swartling sagt sitt om han ikväll...
Trist. Hon var min favorit-tjej! Riktigt representativ och vältalig var hon också. Genomtänkta svar och inte bara standardsvar.
hur kab cissi va kvar hon är ju värdelös ju
Tindrande:
det är just sånt som svenska folket stör sig på.
dom glömmer bort rösten och ser mer till personen vilket jag anser är ren katastrof..jag är verkligen helt chockad
noo
jag som tyckte Nathalie är så bra!
Alltså.... vad är detta.... jag är super chockad...hur kan snygg erik va kvar...? Eller cissi?
Hallå...kan någon förklara det för mig?!
Tror inte Cissi och Erik stannar så länge till (hoppas inte iaf) Eftersom de faktiskt inte kan sjunga och inte är några "superentertainers"