• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • yeanette

*hoppar in också* jag tycker verkligen Danny var bra idag.. min favvo är egentligen Cissi, men hn va ganska svag ikväll.. hoppas hon inte ryker.

däremot blev jag RIKTIGT irriterad, äcklad och frustrerad av Eriks framträdande! hur kan man välja en Håkan-låt, som för det första bara kan göras av Håkan själv, men han har ju verkligen inte den stilen, looken eller utstrålningen.. VARFÖR? blir så irriterad! Hans framförande var ett rejält snesteg och han framstid bara som en stor jäkla tönt som försökte whaila sig igenom en håkan-låt. En HÅKAN-LÅT! jisses... jag diggar i övrigt Håkan men det finns tyvärr bra et exemplar och jag vill inte se nån idol-erik försöka sig på att göra en låt som denna igen..

morr.

• AmBeZa
    Cajsan skrev 2006-10-06 22:14:04 följande:
    Är det bara jag som tycker att Natalie känns lite "kall". Kan inte riktigt sätta fingret på det, men hon går väl inte igenom rutan (som de brukar säga!)
    Jag gillar inte heller henne riktigt!! Men jag kan inte heller sätta fingret på varför...
  • AmBeZa
    Sydskåning skrev 2006-10-06 22:12:12 följande:
    Är det bara jag som vill att de ska berätta hur många röster alla får?? Jag vill ju veta vem som var bäst och hur nära det var att den som åkte ut klarade sig...
    Det sa precis jag till sambon oxå! Det hade ju varit kul att se vem som fick flest röster och så...
  • Blå molnet

Jag skulle hemskt gärna vilja veta hur många röster de fick jag också. Är nyfiken på om det är jämt och vem som är favorit

• la Demoiselle Snorque

Jag som annars inte gillat Danny tyckte han var jättebra idag, verkligen! Kan inte heller sätta fingret vad det är med Natalie..Hon bara känns ..jag vet inte vad! Men jag tycker hon har en fin röst..

Hoppas att snäckan åker ut..NU!!!!

• sanneb

Cissi har gjort sitt
    Felicia var inte så bra men hon har potential
    och Linda gillar jag fast hon var inte jättebra idag
    min röst får marcus

• liin

Blev besviken på dom flesta idag, tappade suget helt nu...

• SweetStarAngel

Varför är så många emot snäckan??Han är ju jättebra Fast kanske tycker jag det för jag gillar hans hårdrocksstil, men han känns genuin

• tösamajan

åååååhhhh, vad MARKUS är BRA!!!! Jag ville bara att han skulle sjunga mer! Älskar den fina visan han sjöng idag och han gjorde det minst lika bra som Cornelis!

• Cajsan

Tycker inte Johan var så bra som förrut heller! Bäst var absolut Danny och Markus. Tyckte Jessica var bäst av tjejerna.