Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tror inte Cissi och Erik stannar så länge till (hoppas inte iaf) Eftersom de faktiskt inte kan sjunga och inte är några "superentertainers"
Tycker det var helt fel person som åkte ut.. skulle hellre sett Cissi eller Linda åka ut idag...
Vad f*n hände???? Hur kunde Natalie åka ut, hon var ju en av dom bättre ikväll. Hon kan ju i allafall sjunga tillskillnad med vissa andra i Idol. Snacka om snopet när Cicci och Erik satt säkert men inte Natalie. Hur och vad röster Svenska folket efter?
vad kan man säga mer än
hur många här röstade på Nathalie?
Erik? Trodde han rök ikväll...
jag var också helt säker på att de sagt fel! Cissi och ERik... det borde varit de som hängde löst... *hur ska jag kunna sova inatt*?
Fattar ingenting! Tyckte 70 % av de andra var sämre än Nathalie, hon är ju asbra! Vad ledsen man blir, vad är det för folk som röstar?
MiaFia
hon förtjänade inte att åka ut före Cissi och Erik, men en artist är hon inte. Man måste kunna bjuda på sig själv, få folk att käna igen sig.....och det gör inte hon.
Hon känns bara påklistrad, jag mår illa när hon öppnar käften och ska prata
Fattar inte att Cissi inte åkte ur. Värdelös sång och noll utstrålning. Vad ser man hos henne??? Fattar inte. Natalie skulle fått vara kvar...