Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
nu finns det lite från repet på fyrans hemsida
Jädrar vad Erik låter bra!
Felicia ser sprallig och energisk ut, skönt att se! Markus lät inte så bra som han har gjort tidigare...hmm, hoppas det blir bättre tills imorgon.
Och än en gång önskar jag att jag slapp se Snäckan när han sjunger, för härlig röst har han
Baserat på genrepen så tror jag att Jessica kommer att åka ut.
Hon lät väl bra, men det fanns ingen känsla i sången. Dessutom börjar jag tycka att hon är rätt tråkig.
Linda hade jag börjat tröttna på, men hon var rätt bra på repet, så hon behöver ju inte åka ännu.
Jag håller alla tummar och tår och allt jag äger och har på att Snäckan åker ut.. han är så tillgjord och känns falsk,väldigt osäker på sig själv och måste spela nån allan hela tiden. Tänker bara tanken att ha honom som kompis IRL,jag skulle bli gaaalen..
Åhh...får nästan ta å lyssna på genrepen märker jag
Kan Erik köra på så på fredag så kommer han va grym
Johan var ju grym på genrepet!! ![]()
Vem tror ni åker ut fepån idol i morgon Fredag?
Snäckan tyvärr, eventuellt Jessica tror jag ryker i morgon.
Personligen baserat på tidigare Idol tycker jag att det bör bli Cissi eller Jessica. Cissi för att hon sjunger falskt, Jessica för att hon är förutsägbar, tråkig och ingen karisma what so ever.