• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mia888

Japp, nu håller vi tummarna för Erik! Antar att man hejar lite extra när man kommer från samma stad och jobbar med hans mamma....men han är grymt duktig!

• Soppa

iiiiii som det ser ut nu så åker vi ner till stockholm om 24 timmar. Pratade just med Markus och det är klart vi har biljetter tills fredagen idol sändning...

• ming
    Soppa skrev 2006-10-11 22:37:45 följande:
    iiiiii som det ser ut nu så åker vi ner till stockholm om 24 timmar. Pratade just med Markus och det är klart vi har biljetter tills fredagen idol sändning...
    Nu när vi ändå har lite inside-information, så måste jag passa på och fråga hur de väljer låtar? Om du vet det, då.
    För jag har alltid trott att de får en lista på låtar som passar deras personliga stil/image och temat för veckan, och så får de välja utefter det. Eller får de välja helt fritt?
    Kossan af Svammel
  • Soppa

Ha ha det kan jag LOVA att jag inte gör men vi kommer att ha med 2 av våra barn så ser ni dom ser ni nog oss. Vi får ju sitta på anhörig stolar.

• Soppa

Jag du jag har för mig att jag har frågat det och man väljer helt fritt om jag inte minns fel.
    Nått mer jag ska ta reda på
    Min syster jobbar på lördagen så Markus kommer att "måsta" vara själv med oss huliganer på lördagen under dagen. Sen så kommer vi att lägga oss tidigt för vi ska ju hem oxå kul att sitta i bil från Stockholm till Luleå not. men vad gör man inte för det är ju inte varje dag man får chansen till nått sånt här.

• Loren

Soppa: Kul det låter Vet du förresten om idoldeltagarna kollar in chattar, som typ den här?... För att se hur de ligger till hos svenska folket...

• BabyJia

Mia888 ja, vi brukar inte följa Idol annars, men tittar nu pga Erik. Han å sambon e barndomskompisar