Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Japp, nu håller vi tummarna för Erik! Antar att man hejar lite extra när man kommer från samma stad och jobbar med hans mamma....men han är grymt duktig!
iiiiii som det ser ut nu så åker vi ner till stockholm om 24 timmar. Pratade just med Markus och det är klart vi har biljetter tills fredagen idol sändning...
soppa: kan du inte hålla upp en "Hej alla Effell:are"-skylt?
Ha ha det kan jag LOVA att jag inte gör men vi kommer att ha med 2 av våra barn så ser ni dom ser ni nog oss. Vi får ju sitta på anhörig stolar.
Jag du jag har för mig att jag har frågat det och man väljer helt fritt om jag inte minns fel.
Nått mer jag ska ta reda på
Min syster jobbar på lördagen så Markus kommer att "måsta" vara själv med oss huliganer på lördagen under dagen. Sen så kommer vi att lägga oss tidigt för vi ska ju hem oxå kul att sitta i bil från Stockholm till Luleå not. men vad gör man inte för det är ju inte varje dag man får chansen till nått sånt här.
Soppa: Kul det låter
Vet du förresten om idoldeltagarna kollar in chattar, som typ den här?... För att se hur de ligger till hos svenska folket...
Mia888 ja, vi brukar inte följa Idol annars, men tittar nu pga Erik. Han å sambon e barndomskompisar
Vad är det för tema i idol i morgon, Nån som vet?
2000-tal har jag för mig. Finns låtlista på www.tv4.se/idol2006