Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
snäckan har en skön röst när han använder den på rätt sätt.
erik var bäst ikväll. Johan var sämst, absolut. Felicia är så tråkig så man somnar och glömmer bort henne lika fort. Markus är ju för skön helt enkelt. Cissi retar jag mig på, varför vet jag inte. Danny är sötast och riktigt bra!! Linda, ja vet inte riktigt... jessica har en bra röst tycker jag.
Snäckan är BARA pinsam. Visst han kan få till rösten ibland, men det där va inte känsligt bara PINSAMT
o ärligt...hade jag gillat sån musik/sånna killar...sjunger de verkligen sååååå bra??? hm...
Dannys låtval är inte den typ av musik jag gillar bäst men när jag "bedömer" idolerna(ja jag är en idoljurywannabe
) så tittar och lyssnar jag på framträdande, sångröst, scennärvaro etc.
cissi har jag ej gillat nån enda gång men hon lär väl ej åka ikväll heller...va helt säker på d förra fredan men inte då...tyvärr
"Nån mer här som faktiskt tycker och tänker även på sången å inte bara på hur personen e, mesig el rockig?"
undrar jag med
Hörde du Danny förra veckan. Sjöng Tommy nilsson låt....Klockren röst har han oavsett om man gillar hans utseende, låtval etc
men jag tror att erik o danny får många röster pga sitt utseende...för det är ju så killar skall se ut.,..för många småtjejer...