Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag visste väl att jag inte var helt ute och reste. Detta med polisskolan-Cissi har verkligen gett mig huvudbry.
Första gången jag såg cissi så satt jag och tänkte hela kvällen på vem hon var lik. Sen kom jag på vart jag sett henne innan
I Polisskolan ju. Grrrrrr.....
Cessan80
och det är helt ok att du inte gillar dom
Det förstår jag att inte alla gör. MEN att dom har talang borde liksom alla se tycker jag :p Även om man inte gillar dom.¨
Men jag vill inte hacka på dej heller.. Det är bara kul med en diskussion
Hejja Markus!
härligt att se att debatten är i full gång! själv blev jag gryyyymt impad av Erik ikväll - lite aggrisivitet gjorde susen, Danny och Markus superbra som vanligt - Snäckan är ju bara för skön/skum/dramatisk/nördig vet inte vad jag tycker egentligen...Ut ikväll ska Jessica!
Japp, hade ju varit konstigt om alla tyckte likadant.
FY F---N vad Markus är bra!! Hoppas att han vinner hela skiten! Men idag var dom flesta enormt duktiga, men Markrs är den som jämnast i tävlingen... Nån som håller med?
Jag hörde också falska toner från Danny, flera stycken. I refrängerna. Men det är helt OK, ingen är perfekt.
När får man veta vem som åker ut? Har inte orkat tittat mer än på uppträdena innan.