• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Cessan80
    BabyJia skrev 2006-10-13 22:00:12 följande:
    Cessan80 Jo, de va Darin jag mena jag tror inte att Erik får röster för att han e snygg...han e snygg å kan sjunga!
    Lady Amalthea skrev 2006-10-13 22:00:12 följande:
    Cessan80Så du menar att Darin sjunger mindre falskt än Danny? Håller nog inte med där faktiskt... Danny vinner med hästlängder
    Jag kan helt förstå att ni gillar erik o danny...de sjunger/ser ut så man skall göra som en pop-stjärna...men JAG faller inte för det...men ni får gärna göra det,...
    är inte ute efter o hacka ner på er som gillar dem..ville bara säga min mening..
  • lieh

Jag visste väl att jag inte var helt ute och reste. Detta med polisskolan-Cissi har verkligen gett mig huvudbry.

Första gången jag såg cissi så satt jag och tänkte hela kvällen på vem hon var lik. Sen kom jag på vart jag sett henne innan

I Polisskolan ju. Grrrrrr.....

• Lady Amalthea

Cessan80

och det är helt ok att du inte gillar dom Det förstår jag att inte alla gör. MEN att dom har talang borde liksom alla se tycker jag :p Även om man inte gillar dom.¨

Men jag vill inte hacka på dej heller.. Det är bara kul med en diskussion

• glammis

härligt att se att debatten är i full gång! själv blev jag gryyyymt impad av Erik ikväll - lite aggrisivitet gjorde susen, Danny och Markus superbra som vanligt - Snäckan är ju bara för skön/skum/dramatisk/nördig vet inte vad jag tycker egentligen...Ut ikväll ska Jessica!

• Cessan80
    Lady Amalthea skrev 2006-10-13 22:04:28 följande:
    Cessan80och det är helt ok att du inte gillar dom Det förstår jag att inte alla gör. MEN att dom har talang borde liksom alla se tycker jag :p Även om man inte gillar dom.¨Men jag vill inte hacka på dej heller.. Det är bara kul med en diskussion
    Ok bara det inte blir några sura miner här  
  • Mia888

Japp, hade ju varit konstigt om alla tyckte likadant.

• loka1

FY F---N vad Markus är bra!! Hoppas att han vinner hela skiten! Men idag var dom flesta enormt duktiga, men Markrs är den som jämnast i tävlingen... Nån som håller med?

• Jennie med ie

Jag hörde också falska toner från Danny, flera stycken. I refrängerna. Men det är helt OK, ingen är perfekt.

• BabyJia

När får man veta vem som åker ut? Har inte orkat tittat mer än på uppträdena innan.