• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • AxelArvid

Jag tycker Cissi känns överdriven med sin coooooooola image. 

Lycklig mamma till Axel född 060322
  • Lady Amalthea

Cessan80... Då måste du helt klart vara tondöv :p Även om du inte gillar Danny och Erik så kan du väl ändå inte påstå att de sjunger DÅLIGT!? Du gillar inte deras röster kanske.. För det är inte din typ av röst.. MEn dåligt sjunger dom väl ändå inte?

• ärtprinsessan

linda är redo att åka hem.

cissi KAN sjunga, det är bara dåliga låtar. kommer ni inte ihåg hennes provsjungning för juryn? jag var gråtfärdig. sååå bra.

erik var ju bra idag. han är annars irriterande.

• Status Mamma

Jo tyvärr röstar ju många tjejer på utseendet och inte på hur dem låter på scen. Tycker det är grymt dåligt att det går till så.

• faster

nä d tycker inte jag heller d gör ....men den bästa är helt klart MARKUS utan tvekan det är min åsikt iaf

• SweetStarAngel

Men Idol handlar väl om vem som har mest potential som popstjärna och Danny och Erik visade idag (Danny gjort det varje gång) att de har enorm potential. Oavset om man gillar Dannys stil, han beter sig och sjunger som en popstjärna.

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • Cessan80
    Lady Amalthea skrev 2006-10-13 21:46:30 följande:
    Cessan80... Då måste du helt klart vara tondöv :p Även om du inte gillar Danny och Erik så kan du väl ändå inte påstå att de sjunger DÅLIGT!? Du gillar inte deras röster kanske.. För det är inte din typ av röst.. MEn dåligt sjunger dom väl ändå inte?
    alltså..,jag tycker INTE de sjunger så jättebra-...det blir lite falska toner..men förstår att många tycker de är jättejättebra..
    den enda jag kände "WOW, fan vad bra!" ikväll var markus...mina andra favoriter imponerade inte...
  • Jennie med ie

Jag "röstar" inte enbart på sången, utan på artisteriet ö h t. Bästa artisten måste inte vara den bästa sångaren/sångerskan.

• inez83

hänger me här lite! tycker inte de e så många som e bra,, men Danny o Erik e bra!

• Status Mamma

Jag har hela tiden trott att Markus ska vinna Idol, får se om jag får rätt.