• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Cessan80

men hm..erik har ju bara utseende...han hade TUR ikväll o gjorde ett ok framträdande...alla andra gånger har han gjort dåligt ifrån sig...

hemskt att det ofta hänger på utseende..erik kallar sig ju själv "snygg-erik"......
  • SweetStarAngel

Ok, Cessan, förstått att du inte gillar Dannys stil men falska toner?? När?

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • BabyJia

cessan80 Erik har fått min röst å de e inte pga av hans utseende, utan för att han kan sjunga. Dani t.ex. blev han verkligen Idol pga hans utseende? Me sin snygga tandställning osv...Näe, utan nog för att han kan sjunga.

• SweetStarAngel

Cessan, driver du med oss

Erik har jobbat med sig själv och börjat våga och idag släppte det ordentligt!

• Cessan80
    SweetStarAngel skrev 2006-10-13 21:51:49 följande:
    Ok, Cessan, förstått att du inte gillar Dannys stil men falska toner?? När?Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
    Jag minns inte riktigt när...men ibland så gjorde det ont i mina öron
  • Mia888

Tror du att han har kommit på snygg-Erik själv Kan meddela att så är inte fallet! Om jag hade varit kille så hade jag önskat att jag såg ut som honom.

• Cessan80
    BabyJia skrev 2006-10-13 21:53:01 följande:
    cessan80 Erik har fått min röst å de e inte pga av hans utseende, utan för att han kan sjunga. Dani t.ex. blev han verkligen Idol pga hans utseende? Me sin snygga tandställning osv...Näe, utan nog för att han kan sjunga.
    Menar du Darin?? nej..men han kan ju faktisk sjunga..
  • Cessan80
    Mia888 skrev 2006-10-13 21:54:03 följande:
    Tror du att han har kommit på snygg-Erik själv Kan meddela att så är inte fallet! Om jag hade varit kille så hade jag önskat att jag såg ut som honom.
    ja...erik är ju snygg...tycker många...det hänger ju ofta på utseende..många var bättre än han på uttagningen..men han var snyggare...så han kom med
  • SweetStarAngel

cessan vem vill du ska vinna?