• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • xxmeyaxx
    ming skrev 2006-10-19 15:37:00 följande:
    Miafia33 skrev 2006-10-19 15:13:50 följande: åker inte Cissi ut ikväll ska jag äta upp min mans gamla strumpor Då tycker jag att du ska börja redan nu, för INGEN åker ut förrän imorgon. Kossan af Svammel
    *asg* den var bra.
    En rörelse i ögonvrån.
  • Silverkatten06

Hoppas att det blir bättre imorgon än vad det verkar på "rep-snuttarna"... Trodde verkligen att det skulle bli drag denna vecka, men det låter inget vidare...

• Ärtan1

Markus och danny tycker jag lät bäst...
    Antar att Snäckan låter bra, men jag tål inte den killens scenspråk så därför tycker jag tyvärr att allting låter skit
    Det är lite som Carola med Snäckan, så länge dom sjunger är det bra men dom behöver inte öppna käften och prata (får jag skit för detta nu...)

Ciss

• Ärtan1

Cissi har jag gillat sen första audition, men egentligen så har hon väl ingen 100% röst hon heller...
    Nä, Markus måste ju ta hem det här i år

• Silverkatten06

Ärtan - jag håller med dig! Snäckan har en cool röst och jag gillar honom så länge jag blundar, men jag pallar inte att se hans himlande med ögonen och svepande gester...

• Scrapmom

Tycker alla låter bra, utom Felicia och Linda. Vi ska väl inte behöva säga hej då till en tjej till???
    De börjar bli utrotningshotade!

• LillaMi

Ärtan1

det får du verkligen inte skit för...
    Så fort han går upp på scen får jag... nästan panik.. Jag tycker det är pinsamt..

Sydskåning;

Jag förstår bara inte hur du kan tycka Felicia é dålig

• Scrapmom

Lilla Mi: Felicia är en av mina absoluta favoriter, men jag tycker hon gjort ett dåligt låtval och att det lät väldigt tamt. Tyvärr!

• Ärtan1

Jag tycker även att Johan är ganska kass och extremt tråkig att titta på.
    Men jag kanske är helt tondöv *haha*
    Fast min hund gillar Snäckan, för varje gång det är hans tur att sjunga så får vovven en prommis *asg*

• LillaMi

Ärtan1;
    Kanske därför han såg ut som en Afghanhund innan han färgade håret..