• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Scrapmom

Smultronbubbla: Ska se om jag kan hitta ett foto på honom nånstans

• ming
    Henrik28 skrev 2006-10-17 16:29:15 följande:
    Knappast någon nakenbild... Aftonhoran överdriver som vanligt.img207.imageshack.us/img207/3379/cissiidolul5...
    *asg* Det var verkligen inte en nakenbild! Det var väl inte ens Cissis tutte som syntes eller?
    Men Aftonbladet överdrev ju också om att Markus hade spelat på sexshow när det egentligen var en erotikmässa.
    Kossan af Svammel
  • Petre

ming - Lite ot här, men vad är det för skillnad på sexshow och erotikmässa? En erotikmässa består ju av flera saker, men det finns väl inget som utesluter en sexshow på en erotikmässa?

• ming
    Petre skrev 2006-10-17 19:22:53 följande:
    ming - Lite ot här, men vad är det för skillnad på sexshow och erotikmässa? En erotikmässa består ju av flera saker, men det finns väl inget som utesluter en sexshow på en erotikmässa?
    Jo, det är ju klart.
    Men på aftonbladet lät det ju som att han hade spelat på värsta porrklubben eller nåt.
    Kossan af Svammel
  • Soppa
    ming skrev 2006-10-17 19:27:42 följande:
    Petre skrev 2006-10-17 19:22:53 följande: ming - Lite ot här, men vad är det för skillnad på sexshow och erotikmässa? En erotikmässa består ju av flera saker, men det finns väl inget som utesluter en sexshow på en erotikmässa? Jo, det är ju klart. Men på aftonbladet lät det ju som att han hade spelat på värsta porrklubben eller nåt. Kossan af Svammel
    Vi var där och såg dom spela på erotikmässan.
    Och dom var superbra som vanligt . 70% av publiken den kvällen vi var där var kompisar till bandet.  Här är deras hemsida www.diesel.cc

• ming
    Soppa skrev 2006-10-17 21:58:02 följande:
    Vi var där och såg dom spela på erotikmässan.Och dom var superbra som vanligt . 70% av publiken den kvällen vi var där var kompisar till bandet.  Här är deras hemsida www.diesel.cc 
    Ja, jag var ju inne på den sidan och kollade en annan gång när du hade länkat, så jag hade redan sett att de hade spelat på erotikmässan.
    Men tänk om du skulle bli kändis, då skulle alla klaga på att du har VARIT på erotikmässa!
    Kossan af Svammel
  • Tinzu

jag hade INGEN aning om att min gamla lärare spelade
    trummor i Diesel

• Scrapmom

Äääääntligen har Johan valt nåt annat än en ballad! Ska bli kul att se hur han klarar det.

Markus ska sjunga en Lenny Kravitz. Igen. Iofs gjorde han det bra senast

Tror detta blir en riktigt spännande vecka!

• Loren

Ja men ännu ett tecken att på att Marcus är lite trist...att välja Lenny K igen.