Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Fattar inte Hur Johan kan klara sig... Jag tycker han alltid är så osäker och egentligen grymt dålig..
Hoppas att Johan eller Cissi åker, tyckte inte att det lät nåt vidare på repet! Fast vem vet hur det låter i morgon?!
Lyssnade på Cissi nu, (fick inte lyssna på fler låtar för min man spelar CS och det blir sån lagg för honom då) och för första gången tyckte jag hon lät helt okej faktiskt.
Blev snopen.
Får lyssna på de andra senare eller imorgon!
Äntligen är det fredag imorgon!!!!
Mysgos: Jag tyckte oxå att Cissi lät ovanligt bra på repet.
Tyvärr är jag inte hemma i morgon kväll, men jag skall så klart spela in Idol så att jag kan se det på lördag.
Hoppas rätt person åker ut i morgon.
Och jag hoppas att det INTE blir en tjej.
Så klart tycker jag att den som är sämst skall åka ut - oavsett kön, men det har redan åkt ut flera tjejer (= Natalie och Jessica) som har varit betydligt bättre än andra deltagare (även killar
) som är kvar...
Jag tror Felicia åker.... Snäckan är bra som attans denna gången!
Jag tyckte också att Cissi lät rätt bra på repet. Kanske för att musikstilen passar henne bättre än vad tex Anastacia gör....
![]()
Cissi lät ovanligt bra för att vara henne så jag tror hon klarar sig imorgon.
Jag tyckte dem flesta lät bra, men Johan är alldeles för feg och Felicia...varför ska hon alltid välja så okända låtar? Kan hon aldrig sjukna nåt man känner igen?
Sedan Eriks låtval är det verkligen en rock-låt? Det är väl mer en ballad tycker jag i alla fall.
Jag tror att Johan, Linda eller Felicia åker imorgon.
Status mamma:
"sjukna"...?
Status Mamma
Men det är väl inte en så okänd låt som Felicia sjunger? Jag har då hört den massvis med gånger
Nej, Felicias låt är inte särskilt okänd, men den är ganska annorlunda.