Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag är somen liten fjortis... men jag smälter för Dannys "porrblickar" (som min kompis kallar det) haha... d é ju pinsamt... hur gammmal kan han va´??
har hatat cissi sen fösta dagen o kommer fortsätta göra det.. hon e ful sjunger illa o e så kaxig för att inte vara nått.. nopp dem bruden kommer itne komma långt
Eftersom Snäckan alltid spelar över lite så tror jag att det kommer bli en overkill utan dess like nu när han får köra "sin" musik... Är rädd att han kommer köra HELA sitt register och att det bara kommer bli jobbigt. Jag kommer iag att ta fram skämmigkudden så jag kan gömma mig om det blir jobbigt.
Theresa1
Bra ide ska lägga fram min redan nu så att jag inte sitter utan imorgon kväll
Tycker Erik klarade repet klart bäst! Hans röst är som bäst när han får ta i!
Cissi förvånade faktiskt. Lät bättre nu än senast.
Den som var sämst tycker jag var Felicia... Rock är nog inte hennes stil...
Jag tror att nästa gång blir det Cissi, Linda, Snäckan eller Johan.
Och det spelar väl ingen roll om det är ännu en tjej som får åka? Är de andra bättre så ska man väl inte gadda ihop sig bara för att man tillhör samma kön?
Skiter i vilken ordning de ryker!
I final kommer det vara; Marcus, Danny, Erik och (kanske) Cissi. (Om hon skärper sig)
Håller med Carisma95 utom när det gäller Erik.
Markus och Danny absolut i finalen, sen är det lite osäkert där bakom tycker jag...
Theolin:
Jag tror inte Snäckan, Linda och Felicia åker ut efter Erik. Möjligtvis att folk sympatiröstar fram Johan...