• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006

Håller med om Agnes, rätt intetsägande. Å andra sidan verkar det inte gå sådär tipptopp för just vinnarna. Man kanju lugnt konstatera att Darin och Sebastian kommit liiite längre.

Det var ju nån i juryn som sa till nån tjej "hade jag inte kunnat texten hade jag aldrig hört vad det var för låt". Hehe, klockrent!

• saraseal

jag tycker hon som sjöng en egen version av reggielåten igår var jättebra! vad hette hon?

• emma2006

Ja, det var hon lite småbleka tjejen som sjöng "Ooh baby I love your way". Ganska bra gjort. Får hon bara lite färg i ansiktet kommer hon nog vidare.

• emma2006

Hette inte hon också Emma förresten?

• ming
    saraseal skrev 2006-09-06 13:36:11 följande:
    jag tycker hon som sjöng en egen version av reggielåten igår var jättebra! vad hette hon?
    Det var hon Emma! Hon var bra, ja!
    In yo face!
  • zockervadd

daniel ville ju satsa på sin svenska skiva som har kommit ut nu, därför har det varit lite tyst om honom!

• emma2006
    zockervadd skrev 2006-09-06 13:37:55 följande:
    daniel ville ju satsa på sin svenska skiva som har kommit ut nu, därför har det varit lite tyst om honom!
    Jaha. Har ingen större koll på honom. Hoppas det blir bra då.
  • zockervadd

ja det hoppas jag med! jag gillar hans låtar!

• Julienne

Har ni sett filmen Djävulen och jag med Brendan Fraser? I en sekvens spelar han en känslig kille med rött hår och fräknar som sitter och gråter vid solnedgången... I Idol när svängiga killen med rött hår och (enligt Daniel Breitholtz) kravmärkta kläder sjöng, sa vi direkt hemma i soffan att han påminde om den filmen

Svar på tråden Idol 2006