Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tycker om Johan eller faen han heter
Han som sjöng "I am beautiful" förra året
fan vad han förvånade mig
Alltså det måste vara uppgjort för visa som kommer in och sjunger
Jag fattar inte att man ens vågar ställa upp och förnedra sig själv om man inte kan sjunga.
Och alla som kommer ut och gråter för att juryn varit elaka...hum...den som ger sig in i leken får leken tåla
Håller med ModerBlå. Jag tycker det är så bra när Daniel frågar den som just försökt sjunga "Tycker du att det där lät bra? Lät det där bra i dina öron? Va?!" Hehe....
moderblå att dem gråter är en sak.... men att dem är så kaxiga och skriker "jag kommer bli ngt..ni kan fan inget..ni e fan döva..."o.s.v är konstigare
Hon Emma igår var ju helt fantastisk. Jag håller med juryn....Hon var verkligen inget speciellt ....sjöng inte så man fick gåshud och hade ingen speciell sångteknik. Men det var NÅNTING med henne som förtrollade mig....Hm...kanske är nån ängel som stigit ner från himlen eller nåt. Ska verkligen bli spännande att se hur det går för henne. Hoppas hon inte förändrar sig...som han sa: du ska vara dig själv...alltid.
Den lilla tjejen..som sade sig vara 16....hon måste ju gå i 9:an eller nåt bara...Säkert vinner hon hela grejjen..ahhahah..bara för att de var så oense och hon höll på att falla ur...Söt tjej som verkligen verkar sockersöt rättigenom....Men tror inte den rösten håller för alla typer av sånger...Kanske "Im a big big girl in a big big world" dyker upp
Tjofsen: Jag tycker det var kul att lilla tjejen gick vidare, men jag tvivlar på att hon kan göra annat än imitera Britney. Det lät inte så på hennes röst.
Tror inte heller hon kommer gå särskilt långt.... Det syntes ju på henne att hon koncentrerade sig för att få den där hemska nasala rösten.. Nä, jag röstar ut henne.
annars så tjänar faktiskt daniel mer än darin.
darin är pr - daniel säljer.
Jag tycker om Agnes.