• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006

Ja, det kan jag tänka mig är jävligt surt. Men vad gör de inte för tittarsiffror...

• Tinzu

jo det är ju sant såg en av dom snubbarna som
    var framför mig som kom med, och han blev utskälld
    för att han hade träningsbyxor på sig
    skadeglädje i högsta grad

• Tinzu
    hehe, man känner hur hornen
    växer fram på pannan då man garvar
    åt dom som gör bort sig
    typ som "gummimannen" från Umeå
  • emma2006

Många stolpskott finns det i vårt avlånga land.

• Tinzu

jo
    man kan väl egentligen inte klaga
    på det, för annars skulle man inte få skrattet
    man fick då man såg det dom gjort

• ming
    tösamajan skrev 2006-09-06 20:45:26 följande:
    Men OJ,Oj,Oj ooooooj vad fel Clabbe hade!!! Han sa till den blonda hårdrockaren som sjöng Bed of roses att han sjöng Axl Roses sång dåligt... Problemet är ju bara att det inte är Axl Rose som sjöng den sången utan Jon Bon Jovi!!! Någon mer som reagerade?
    Fast han sa väl aldrig att det var Axl Rose som sjöng Bed of roses (för det tror jag att alla i rummet hade reagerat på). Han sa väl bara att han var en Axl Rose-kopia?

Syntes xxmeyaxx i rutan då? Försökte spana efter en tjej med vit polo och jeansjacka, men såg inte.
    Vilka var dina kompisar då? Var de med på tv:n?

Och hon förresten som började gråta som en bebis då! Bara apropå ingenting.
    In yo face!
  • Cassiopeja

oj, hade ingen aning om att de har en jury som plockar folk till den riktiga juryn!

Hur 17 kunde han som "sjöng" Niklas Strömstedt idag undrar man ju då... plockar de ut folk bara för de ska få bra förnedringsteve eller???

Maria & Eira 060115
  • Cassiopeja

ming: Var det det hon gjorde? Jag tyckte det lät som katter i parningstider jag!

Maria & Eira 060115
  • emma2006

Jag förstod det som att han sa att det var Axl Rose's låt. Ja, fel blev det iaf. Jag letar nog efter fel hos Clabbe för han är ingen favorit.

Svar på tråden Idol 2006