• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Glans85

jag tycker det är sjukt roligt när daniel säger: KLIBBERI-CLABBE till clabbe. jag garvar varje gång!!!

• 3 hjärtan

ja, daniel är min favorit! Han harsjukt bra koll också tycker jag! sen är ju hans kommentarer obetalbara!
    "lät det där bra i ditt huvud? Märkligt..." *asg*

• Aannaa
    Cassiopeja skrev 2006-09-06 22:42:18 följande:
    oj, hade ingen aning om att de har en jury som plockar folk till den riktiga juryn! Hur 17 kunde han som "sjöng" Niklas Strömstedt idag undrar man ju då... plockar de ut folk bara för de ska få bra förnedringsteve eller??? Maria & Eira 060115
    Ja men det är klart dom tar med dom sämsta oxå, hur skulle det annars bli ett ROLIGT program???
    .emilia. ♥ . kärlek big time.
  • Status Mamma

Han som pratade Niklas Strömstedet låt Sista morgonen...vilket offer , ha ha ha

Och så nallebjörnen med Tutti frutti låten

Vet ni om att man lan ladda ner låtar från auditions nu, 1:a är Anna med Ring Ring

• ming

Eller han med jättespretigt hår som Peter sa typ "du hade superbra röst, bra look och utstrålning, en riktig idol" (eller vad det nu var han sa). Och killen blev jätteglad och bara "åh tack"! Så säger Peter "så VILL jag tycka".
    Det måste ha varit det taskigaste på hela IDOL än så länge.

In yo face!
  • saraseal

åh nej jag hann inte hem från förälldramötet idag.. får se reprisen =)

• emma2006

Ja, jag tycker också det ar lite elakt. Han sken verkligen upp och sa tack. Och så kom bomben, stackarn...

• socute

jag gillar daniel bäst..peter e så tråkig ..jag gillar daniels snäva och raka svar..För visst F*n är vissa TONDÖVA !! HAHA...Hän är rätt söt också..!!elr? :O)

• socute

men tycker då endå att tjejjen som sjöng "ring ring" med rosa blondt hår va "bäst sämst" å roligast å hårdast..!!hihi

Svar på tråden Idol 2006