Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
jag tycker det är sjukt roligt när daniel säger: KLIBBERI-CLABBE till clabbe. jag garvar varje gång!!!
ja, daniel är min favorit! Han harsjukt bra koll också tycker jag! sen är ju hans kommentarer obetalbara!
"lät det där bra i ditt huvud? Märkligt..." *asg*
Han som pratade Niklas Strömstedet låt Sista morgonen...vilket offer , ha ha ha
Och så nallebjörnen med Tutti frutti låten
Vet ni om att man lan ladda ner låtar från auditions nu, 1:a är Anna med Ring Ring
Eller han med jättespretigt hår som Peter sa typ "du hade superbra röst, bra look och utstrålning, en riktig idol" (eller vad det nu var han sa). Och killen blev jätteglad och bara "åh tack"! Så säger Peter "så VILL jag tycka".
Det måste ha varit det taskigaste på hela IDOL än så länge. ![]()
ming.
ja där tyckte jag det va synd om killen
åh nej jag hann inte hem från förälldramötet idag.. får se reprisen =)
Ja, jag tycker också det ar lite elakt. Han sken verkligen upp och sa tack. Och så kom bomben, stackarn...
jag gillar daniel bäst..peter e så tråkig ..jag gillar daniels snäva och raka svar..För visst F*n är vissa TONDÖVA !! HAHA...Hän är rätt söt också..!!elr? :O)
men tycker då endå att tjejjen som sjöng "ring ring" med rosa blondt hår va "bäst sämst" å roligast å hårdast..!!hihi