Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag gillar också Daniel bäst. Han är söt, verkar höra bäst och så har han så bra kommentarer. Stockholm ikväll igen va?
Igår satt jag och funderade på om Daniel tänker ut sina fyndigheter i förväg och har de nedskrivna nånstans eller om han är så spontanrolig?!
Ja han som sjöng "sista morgonen" var ju underbar! När de säger "Ja nu har du sagt vilken låt du ska sjunga, sjung då", och han börjar och det låter precis likadant! Då skrattade jag högt trots att jag satt med ett sovande öroninflammerat barn i famnen och var nyss hemkommen från akuten.
när är reprisen?
jag missade ju meya här på FL...måste ju se.
Jag såg inte xxmeyaxx trots att jag letade! Men vi missade första kvarten också, hon kanske var med då?!
Hon den korthåriga blonda igår va riktgit mysko. Jag tyckte att hon va rätt skön på nåt sätt, men sen kom bebisgråtet! VARFÖR!?
Hahahah.. jag blev faktiskt riktigt chockad.
Jag blev RÄDD när bebisgråt-tjejen kom...
hahahah... hon hade lite väl mycket energi. jag menar inte att hon var bra, men ball liksom. om inte gråten hade kommit hade hon ändå varit fräck på något skrämmande sätt.
De där två syskonen som gick vidare, jag gillade faktiskt brorsan bättre än syrran, fast det gjorde inte jurn.
De tyckte ju att syrran var bättre.
De såg ju helknasiga ut, men var ändå sköna på nåt sätt... hehehe..