• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Zäta

hmm.. de verkar ju lite väl gulliga mot varandra ibland, men tror egentligen inte att det är något speciellt.. men man vet ju aldrig.

• grisekno
    Zäta skrev 2006-09-07 14:44:17 följande:
    hmm.. de verkar ju lite väl gulliga mot varandra ibland, men tror egentligen inte att det är något speciellt.. men man vet ju aldrig.
    Ja, jag menar på vänskapsstadiet, alltså! (som jag förtydligat flera gånger i omröstningstråden)
  • Zäta

haha.. men då är det ju inte lika intressant! Roligare att spekulera i om de skulle ha nån affär eller nåt.

• Lilla Ludde

Men är Daniel tillsammans med den där tjejen som va med idol för nåt år sedan eller?

• Helen72a

en sak som jag inte fattar.... när dom står o sjunger o man seeer på juryn att det e GRÄÄÄÄSLIGT varför slutar man inte o sjunga då?... tycker dom om o plåga sej själv (& juryn)

• Zäta

Jag tror inte att Daniel e med henne längre.. Stina eller nåt...

• Lilla Ludde

Ja just ja så hette hon ja. Jaså, dom är inte det.

• Zäta

jag har läst att han ännu inte kommit över henne bla bla bla... verkar som om det är slut iaf.

• Lilla Ludde

Helen72a: Det har jag också tänkt på.

• Lilla Ludde

Ok, ja hon borde ju kunna hitta nån finare tycker jag. Fast ibland kan jag inte låta bli å tycka att han är charmig.

Svar på tråden Idol 2006