Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
grisekno: trodde du menade mig.
Nä, jag skojar bara.
Nä, det är nog inte många som vet vem Clabbe är jämfört med ABBA ute i världen.
jag har en favorit som jag vet redan kommit vidare
Alltså...jag börjar tröttna på Clabbe. Han riktar för hård kritik mot de som faktiskt är bra. Känns som att han bara vill säga skitsaker om folk för att vara lika cool som de andra. Är det inte lustigt hur de andra tycker JAAAA.Hallelulja-moment medan Clabbe spyr galla i samma andetag. Jag tror han har förlorat stinget.
Min son sa att hans musiklärare skulle ställa upp i idol, men vi har inte hittat honom trots att vi letat i alla listor på tv4 hemsida. Någon som har några tips på om man kan typ söka fram folk?
Vi hittade bara en med det namnet, men det var inte han.
Jag ser oxå framemot kvällens program....
Och jag håller med om att Clabbe är en aning läskig i sina uttalanden och bilcken är ju inte så mysig heller!!
Och jag kan ju tillägga att min sambo sucka högt när det är idol....men hcokey och fotboll går bra!!
Men det går ju bort för min del, fast jag sitter inte och suckar och pustr när det är det på tv och han kollar!!
Min favorit hittills är nog hon som sjöng Kiss me med Six Pence None the Richer!
Hon som var så nervös!
Nä, jag gillar hon Emma som sjöng I love your way bäst, än så länge!
grisekno: jo lite hemlig är jag
vet inte om man får säga, men han har
gått vidare till dom 20 finalisterna
iallafall