• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • emma2006

SNART börjar kvällens avsnitt!

• Legenden

Fasen, jag missade halva idol igår... Var det någon som stack ut från mängden?
    Snart börjar ju dagens avsnitt, synd att det bara är 3 dagar i veckan för jag tycker det är hur kul som helst!
    Dels sitter jag och fnissar åt alla tokskallar men också finns det ju dom som verkligen sjunger underbart och har en grym utstrålning, det är kul att se!

• grisekno

TJOHOO nu börjar det snart...o kaffet är oxå snart klart!

• ming

Jag kan inte bestämma mig om jag ska kolla på Idol nu eller kolla på Simpsons och vänta på reprisen av Idol. Fundersam

In yo face!
  • emma2006

Ja, var det nån som såg polisen som sjöng Orup. Nä just det, det gick inte att missa nä.... *suck*

• ming

Men jag gillar inte att de blåser av vissa personer som inte är tillräckligt snygga(?), trots att de har en någorlunda bra röst, och så blir de alldeles överväldigade av snygga personer med okej röster.

In yo face!
  • Cassiopeja

det är väl det där med att man måste sälja också........... alltså, ha hela paketet... men sen finns det ju stylister!

han som gick vidare, visst, han hade väl ok röst men han kunde då inte melodin på låten han sjöng! Skrikandes

Maria & Eira 060115
Svar på tråden Idol 2006