Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ni skrev förut att han som blev anmäld av sin syster, killen med rött hår...var det han som de hämtade i spellokalen. Kan inte tänka mig att han fick erbjudande att gå vidare..han sög ju fett....skitdålig.
jag gillade skarpt han med den enorma jackan! Och bonden också! ![]()
Ja. idag var det verkligen några som fick knävecken att krylla sig. Jättebra. Gillar också bonnen ..men han verkade som sagt lite hög
bonden tror jag kommer vara en av de slutliga finalisterna.
Jag hoppas han blir en av finalisterna så vi har nåt att titta på resten av säsongen. ![]()
Tycker att flera av tjejerna som sjöng Lisa Nilsson-låten var riktigt duktiga. De förtjänade inte att bli så totalsågade bara för att de valde fel låt!!
Jag kommer faktiskt inte ihåg vad dom heter men visst är det en hel del riktigt bra med i år. Nästa vecka blir den roligaste veckan, äslkar slutaudition! Där får dom verkligen visa vad dom kan! Då tycker jag man kan börja se vilka som verkligen kan och vilka som mest bara har en okej röst....