• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Tjofsen

Ni skrev förut att han som blev anmäld av sin syster, killen med rött hår...var det han som de hämtade i spellokalen. Kan inte tänka mig att han fick erbjudande att gå vidare..han sög ju fett....skitdålig.

• Cassiopeja

jag gillade skarpt han med den enorma jackan! Och bonden också!

Maria & Eira 060115
  • Tjofsen

Ja. idag var det verkligen några som fick knävecken att krylla sig. Jättebra. Gillar också bonnen ..men han verkade som sagt lite hög

• ming
    Tjofsen skrev 2006-09-07 22:03:08 följande:
    Va flummig bonnen var på nåt sätt..var han hög måntro?
    Va! Nä, han var ju skitbra! Och snygg också!
    In yo face!
  • lightswillguideyouhome

bonden tror jag kommer vara en av de slutliga finalisterna.

• emma2006

Jag hoppas han blir en av finalisterna så vi har nåt att titta på resten av säsongen.

Tjofsen skrev 2006-09-07 22:07:46 följande:
    Ni skrev förut att han som blev anmäld av sin syster, killen med rött hår...var det han som de hämtade i spellokalen. Kan inte tänka mig att han fick erbjudande att gå vidare..han sög ju fett....skitdålig.
    Ja, det stämmer. Jag undrar om inte han sjöng sådär för att slippa komma med men att juryn ville höra honom igen, som han brukar sjunga (fint alltså)... Min teori.
  • Millimani

Tycker att flera av tjejerna som sjöng Lisa Nilsson-låten var riktigt duktiga. De förtjänade inte att bli så totalsågade bara för att de valde fel låt!!

• ming
    lightswillguideyouhome skrev 2006-09-07 22:16:40 följande:
    bonden tror jag kommer vara en av de slutliga finalisterna.
    Det tror jag med. Och Emma (Baby I love your way) tror jag också på!
    In yo face!
  • ming
    Millimani skrev 2006-09-07 22:28:13 följande:
    Tycker att flera av tjejerna som sjöng Lisa Nilsson-låten var riktigt duktiga. De förtjänade inte att bli så totalsågade bara för att de valde fel låt!!
    Det tyckte ju jag med förresten!
    In yo face!
  • tinna

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad dom heter men visst är det en hel del riktigt bra med i år. Nästa vecka blir den roligaste veckan, äslkar slutaudition! Där får dom verkligen visa vad dom kan! Då tycker jag man kan börja se vilka som verkligen kan och vilka som mest bara har en okej röst....

Kramar och Ramar!
Svar på tråden Idol 2006