Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Den 16åriga tjejen som såg yngre ut, hon sjöng någon Brittan-låt och Clabbe bad på knäna att hon skulle få gå vidare o Kirsti gick fram o kramade henne också...
Daniel var lite taskig däremot...![]()
ja, just det. Nä så bra va on inte nu, men jag kan nog tänka mig att hon kan bli!
Å fy, henne klarade jag inte av. Jag hoppas hon åker ut så fort det bara går ikväll.
Ju mer jag tänker på henne desto läskigare tycker jag att hon var... *ryser*
Hi,hi.. som vi sa igår, Clabbe är svag för söta tjejer!
Jag tycker framför allt att han ska vara så jäkla tvärtemot hela tiden. Ofta säger han nej till självklara bara för att sticka ut. Och han kan aldrig säga nej på ett normalt sätt utan ska alltid försöka spänna ögonen i folk och låta hotfull.
Jag tycker att han bör bytas ut till nästa år, hans smak är föråldrad.
När var det han sa: Hej då dörren är där...
Och dom andra i juryn: Stop, nej du e ju jätte bra!
Det var roligt!
Jag tycker att de har plockat fram en del "sköna" typer i år. Många av dem kan inte ta en ton rätt, men har personlighet. Spännande att se vad de kan göra åt dessa personers pipor. Kommer att bli underhållande
Ta lilla Lisa som ett exempel...eller "Axl Rose" ...
Clabbe har noll koll. Den enda gången han egentligen säger nåt är när någon sjunger en lastgammal låt, typ Aretha Franlin eller ABBA. Det är det enda han har koll på känns det som.