• Cheri

Ihopväxt slidöppning?!

Min dotters vagina är igenväxt. Hon har alltså inget hål där nere.

Jag har försökt googla lite om detta men hittar ingen information öht.

Därför undrar jag om det finns fler med barn som har igenväxt vagina, eller om någon vet något mer om det här?

• Svar på tråden Ihopväxt slidöppning?!
  • Alvi

Vi hade en flicka på dagis där det var ihopväxt.
    Hon var strax över ett år, och föräldrarna hade inte sett detta förrän vi påpekade det.

De gick till doktorn och han tyckte att det var såpass lindrigt, så han slet upp det, på plats.
    Lilltjejen gallskrek, men sen blev det bra...

• MallanFrallan

Sisu:Men fyy vad vidrigt!!!!

• Cheri
    Alvi skrev 2006-08-18 22:53:17 följande:
    Vi hade en flicka på dagis där det var ihopväxt.Hon var strax över ett år, och föräldrarna hade inte sett detta förrän vi påpekade det.De gick till doktorn och han tyckte att det var såpass lindrigt, så han slet upp det, på plats.Lilltjejen gallskrek, men sen blev det bra... blogg----> www.sisu.blogg.se
    !!!!!!!!!! Stackars liten, mitt mammahjärta blöööder!! Min gnäller ju bara jag tänjer lite grann på det!
  • Cheri
    Fnyz skrev 2006-08-18 22:53:00 följande:
    skönt att du fått folk som gått igenom samma sak at prata med. ta hand om er
  • Rokka Jill
    Vi hade en flicka på dagis där det var ihopväxt.Hon var strax över ett år, och föräldrarna hade inte sett detta förrän vi påpekade det.De gick till doktorn och han tyckte att det var såpass lindrigt, så han slet upp det, på plats.Lilltjejen gallskrek, men sen blev det bra... blogg----> www.sisu.blogg.se
    när jag läste ditt inlägg tog jag mig mellan benen o blev helt stel.. e han dum i huet... som jag ahde stämt honom.. eller misshandlat... något av det.. eller både och..
  • Rokka Jill

ja var även bra att läsa om något så ovanligt.
    blir man inte så chockad när det händer ne själv sen

• ariel77

Hur kan man inte se ngt sånt??? man byter väl blöja och tvättar där nere eller??

• MayaS
    men Fy FAAAAN .. rent ut sagt... hade det vairt mitt barn hade jag nog slagit ner honom och sedan anmält honom..... så gör man bara inte...
  • Alvi

ariel77: De föräldrarna som jag pratar om hade aldrig sett en liten flickas snippa förut... Tänkte väl att det är så de ser ut,,,,

Till er andra: Jaa, det lät HEMSKT när de berättade...

• Rokka Jill
    ariel77 skrev 2006-08-18 22:56:23 följande:
    Hur kan man inte se ngt sånt??? man byter väl blöja och tvättar där nere eller??
    jag tror att de inte ville bläddra där nere.. jag var oxå väldigt försiktig med det i början.
    jag gick bara med våtservetten försiktigt med fingret.
    men en gång ville jag se om jag fick med allt o såg att där var gammal kroppspuder.. sen dess bläddrar jag rätt ofta på henne när jag tvättar henne..

o vad vulgär jag blev nu
Svar på tråden Ihopväxt slidöppning?!