• Alyssa

Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]

Vart e ni alla? Har ni lagt ner naglarna nu?

• Miafia33

Alyssa:
    "Det var några försäljare på köpcentret här i Gävle från NevO Dead sea SPA."

jag har också testat en del av deras produkter, jag hade dock lösnaglar vid det tillfället så jag provade handpeeling som var helt underbar.

jag väntar fortfarande på min primer från Tradera innan jag kan börja bygga igen
    får nog skicka en liten påminnelse till säljaren

• Cingla

...vi försvann

nej, jag har inte pysslat nåt på ett tag. Haft annat för mig. Men jag hoppas återkomma snart... *sugen*

KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
  • Ancha

Om man vill förstärka sina egna naglar finns de då att köpa i affärer, typ Kicks? å vad köper man? Ursäktar mig om frågan redan är ställd
    Börjar ha långa naglar nu men känner för att förstärka dem.
    Tacksam för svar!

• Alyssa
    Miafia33

Ja visst är de underbara produkter, hade man sett det på tv shop hade man aldrig trott på det :) Mina naglar är ff glansiga och fina. Ska låta mina egna naglar växa ut nu innan jag börjar igen, vill helst bara förstärka mina egna naglar.
  • Cingla
    Ancha skrev 2006-09-12 14:44:10 följande:
    Om man vill förstärka sina egna naglar finns de då att köpa i affärer, typ Kicks? å vad köper man? Ursäktar mig om frågan redan är ställd Börjar ha långa naglar nu men känner för att förstärka dem.Tacksam för svar!
    Har lite dåligt med tid så det blir ett kort tråkigt svar från mig!

Trind har en produkt som heter nail repair finns bl a på KICKS.

Ett annat hett tips är att läsa bakåt i tråden samt i tråd nr 1 så finns massor av godbitar!
    KÅRV - om du bryr dig om ditt FL! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
  • Miafia33

hej tjejer
    nu har jag limmat fast mina tippar, frågan är hur jag nu gör med primern? ska jag pensla på ett tunt lager på min egen nagel och inte på tippen? hur länge ska det sitta på?

• Mjukis82
    Miafia: Helt rätt... bara ett tunt lager på din egna nagel och inte på tippen för då är det risk att den spricker!
    Mina ögon kan glittra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se..
  • Miafia33

mjukis82:

tack hur länge ska den sitta?

Svar på tråden Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]