• miamartini

Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]

Liten fråga (igen) Jag skrev här inne tidigare o ställde frågor om naglar då jag hade problem med mina acrylnaglar (ditsatta på "salong" eller vad de heter)

Hade då naglar som ramlade av....

Dom fick jag ditsatta kostnadsfritt, men nu ca 2 veckor efter har jag nu tappat ytterligare 5 naglar (2 på ena handen och 3 på andra) så nu skiter jag i de....

Men min fråga e.. min egen nagel under ser rätt lustig ut, den är jätte räfflig o bucklig o konstig (där e inget acryl kvar för allt lossade), e mina naglar fördärvade nu??

*orolig*

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • MEJG

MIAMARTINI:
    sådär ser mina naglar ut när jag tappar akrylnaglarna oxå...dom buffar ju eller slipar dom egna naglarna före så det är väl därför dom ser så fjälliga o fula ut...för längst upp där min nagel växt ut är det som vanligt.

• CuteElliz

jag slängde in en fråga i denna tråd för ett tag sen... om vilken sorts nagelförlängning som e bäst... ngn som kan svara mej...??

• MEJG

CUTEELLIZ:
    ska du göra själv eller gå på salong?
    för på salong tycker jag gelenaglar är bäst...om man jämför med akryl.

• MEJG

MIAMARTINI:
    jag surrade nyss. menade att mina blir så när gelen lossnar, jag har inte akrylnaglar.

• Hallonmopeden

Har haft både gelénaglar och akryl, på mig lossnade gelén men akrylen var kanonbra!! Man får nog helt enkelt testa sig fram!

• CuteElliz

MEJG: jag ska göra på salong... vet ni om alla tar mer betalt för en nagelbitare...?? för de e en nagelteknolog i stan som tar mer betalt om man e nagelbitare...

• eyry

är nagelteknolog gör mina naglar själv, om ni vill fråga gör det i min gb!Skrattande

• Mjukis82
    CuteElliz : Det hör nog till ovanligheterna att någon tar extra för att man är nagelbitare! Är själv nagelteknolog och har inte hört någon som gör det iallafall!
    Mina ögon kan glittra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se..
  • CuteElliz

Mjukis: ok... men va kan man använda för material... vilket e bäst på salong..?? jag har ganska mjuka naglar, dom viker sig lätt o delar lite granna på sig också... om de avgör vilket material man bör ha alltså..??

Svar på tråden Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]