Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]
CuteElliz : Själv jobbar jag bara med gelé så jag e ju lite partisk!

men jag brukar lyckas me o spara en liten bit, men sen händer ngt som gör att jag bara biter av dom... dom t.ex flisar sig, delar sig osv... så om jag anstränger mej kanske jag kan lyckas me o få lite längre innan jag går...
hmm... de kanske de kan... har aldrig haft tanken på att de kunde vara så... men att dom viker sig lätt då..?? spec på lillfingrarna...
CUTEELLIZ:
jag kan glädja dig med att det inte går så bra att bita på gele naglar så du kommer sluta upp med den ovanan
jag bet på både naglar o nagelband tidigare men nu kommer jag inte åt och sen vill man ju inte förstöra sina snygga naglar heller som man betalat typ 500 för. superbra!!!
kommer aldrig mer vilja ha mina egna naglar...*s*
idag har jag byggt nya naglar
det känns som att det har tagit halva kvällen.
byggde dock utan primer denna gången..
MEJG: varför tror du att jag vill skaffa förlängningar över huvud taget..?? haha... jag träffade en tjej på en kryssning för ett par år sen som hade skaffat sig förlängningar...
o hon sa också att de va effektivt...
Hejsan tjejer! Jag har en dum fråga
Hur gör man om man bara vill förstärka den egna nageln, kan man köpa något billigare kit från typ åhlens eller kicks? Men då menar jag inget stärkande lack eller så.
de finns ingen här inne som e duktig me o fixa naglar som bor i närheten av Motala..??
e de ngn här inne som e duktig på o fixa naglar som bor i närheten av Motala...??