• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • betti

Tja, vad tycker ni?

En riktigt svag länk var att de lämnade kvar butiksägaren I butiken... Räknade de inte med att fler kunder kunde strosa förbi och ana oråd i en så liten stad?!
    Men men.

Ska bli väldigt intressant att se hur/om de tar sig ur detta. Tycker nästan lite synd om lillkillen som åkte dit. Fatta vilket straff från att bara ha stulit ett sketet litet baseballkort (el vad det var. )
    Men det är ju inte över än. Mycket kan hända!

• betti

Var det förresten någon som fattade hur det kom sig att just vår snillrike FBI-agent befann sig i rätt stad av alla de skulle kolla?

Sicken tur...eller? Missade jag någon detalj som gjorde att han åkte just dit?

• mysmamman84

hehe jadu ni ser de på tv ja ser de på dvd ja vet hur allt slutar haha hihi

• Missix

Jag kan inte heller påminna mig om hur agenten hamnade just i rätt stad. Men tcker också ruskit synd om Tweenie...

Men ingen kan ju säga att det inte är spännande liksom...

Och han är ju vråååålsnygg i keps! Våg gode Scofield.... Räcka ut tungan

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Marie J

Jag hatar denb nya sändningstiden! Har missat dom 3 sista avsnitten p.g.a att jag inte orkar vara vaken så sent! & ingen video........

Suck! Ska sluta kolla helt nu!!

• Nadia

Jag råkade skriva en fråga i fel tråd. Försöker här istället. Vad var det för webadress som Michael sa åt Sucre att besöka? www.european nånting? Nån som vet? Finns sidan?

• Nadia

Men var det inte nåt mer? Efter finch?

Svar på tråden Prison Break!